Logiška, kad mototuristai taip dėliojosi keturių valandų kelionės maršrutą, kad aplankytų kuo daugiau žemėlapyje matomų taškų ir laikų grįžtų į finišą Kauno BMW atstovybėje.
Beveik visi motociklus pasibalnoję turistai neišvengiamai kėlėsi „Vilkynės“ keltu per Nemuną. Tačiau kitus, ypač atokesnius objektus, pasiekė tik nedaugelis.
Vienas iš jų – „Klumpės malūnas“ šalia Dubysos, Seredžiaus sen., simbolizuojantis grįžtantį paveldą. Mototuristai turėjo rasti užtvanką Dubysoje, kuri nukreipdavo vandenį į žmogaus rankomis iškastą griovą pro malūną. Taip atkeliavęs vanduo užsukdavo turbiną ir paleisdavo malūną miltams malti.
„Klumpės malūnas“ yra keturių aukštų autentiškas vandens malūnas, veikęs nuo 1939 metų. Malūno terasoje yra išlikusi prieškario metu pagaminta vokiečių gamybos metalinė turbina. Šiandien malūno paskirtis – kaimo turizmo sodyba. 2005 metais „Klumpės malūnas“ sėkmingai pritaikytas šiuolaikiniams poreikiams. Taigi malūnas grįžo žmonėms.
Mototuristai, pasiekę malūną, turėjo įvykdyti užduotį ir nusifotografuoti: bent vienas komandos narys turėjo perbristi upę arba per užtvankos akmenis nusigauti į kitą krantą. Pažiūrėkite, kaip jiems sekėsi.
Kitas objektas, kurį pasiekė nedaugelis – Kriukuose, priešingoje Nemuno pusėje. Tai XIX a. grūdų sandėlis „Špykėrė“ su originaliomis svarstyklėmis.
Pastatytas XIX a. II p. Turi architektūrinę, technologinę, istorinę vertę. Vertingi elementai ir dalys: pastato tūris – aukštingumas ir stogo forma; fasadų architektūrinis sprendimas – angų išdėstymas ir tinko medžiaga, medinės sijinės-atraminės konstrukcijos, autentiškas akmenų ir plytų mūras, autentiškos medinės durys ir langinės su metaliniais vyriais. Technologinė įranga neišlikusi. Jame pirkliai laikė supirktus grūdus, skirtus parduoti Vokietijoje.
Mototuristai turėjo atsakyti į klausimą: kokį maksimalų svorį galima nustatyti per abu svarelius? (A-10,5 t.; B-15 t; C-150 kg). Ir su motociklais nusifotografuoti ant svarstyklių.