Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 03 26 /19:37

„Mugello 12h“ lenktynės: lietuviai šeštadienio etape lenktyniavo su pasaulio čempionais

Lietuvoje vis labiau populiarėjančios „24h series“ lenktynės šį kartą vyksta Italijoje, Mugello trasoje. Čia, 12 val. maratone, padalintame per dvi savaitgalio dienas, startuoja net keturios Lietuvos komandos. Iš viso varžosi 40 komandų. Vienoje iš jų – pasaulio GT3 Cup čempionas Sabino de Castro. Arba Berndas Scheneideris – 5 kartus DTM čempionas.

Lenktynių eiga

Šeštadienį lenktynės truko 5 val. 30 min. Po jų automobiliai uždaryti Parc Ferme. Ir vėl startuos sekmadienio 6 val. 30 min. trukmės antroje lenktynių dalyje. REZULTATUS SEKITE ČIA arba transliacijoje.

Tarpinis finišas nuvažiavus 5 val. 30 min.

Komandos keliauja pailsėti iki sekmadienio 10 val. ryto. Pažvelkime į lentelę. „Juta Racing“ Audi (Andrius Gelžinis) tarpinį finišą pasiekė P4 bendroje rikiuotėje ir P1 GT3 klasėje.

„RS Signs Šiauliai“ (Paulius Paškevičius) su Lambo – bendroje įskaitoje P13, o GTX klasėje – P1.

„Juta Racing Junior“ (Aurimas Jablonskis) – P14 ir P3 (GT3 P/A).

NOKER (Jonas Karklys) – P29 bendroje įskaitoje ir P4 (TCR).

Ketvirtoji valanda. Praėjus 15 min., Kodas 60. 13-tame posūkyje sudužo Nr. 955 (Porsche GT3 CUP). Vairuotoją Fabrizzio Broggi apžiūri medikai. „Juta Racing“ (Jonas Gelžinis) stoja pilti degalų. Jį keičia Julius Adomavičius.

Netrukus šiauliečių komandoje prie vairo sėdo legionierius iš Italijos Nicola Michelonas.

Baigiantis ketvirtai valandai – vėl avarija. 12-ame posūkyje neišsiteko Nr. 91 Porsche ir „Vortex“ Nr. 702. Kodu 60 pasinaudoja „Juta Racing“ (Julius Adomavičius), pila degalų. „RD Signs“ (Nicola Michelon) elgiasi taip pat. NOKER stoja pituose, Kęstutis Stasionis vairą perduoda Jonui Karkliui.

Pažvelkime į rezultatų lentelę visiems grįžus į trasą. „Juta Racing“ P5 (klasėje P1). „RD Signs“ P10 (klasėje P1). „Juta Junior“ P14 (klasėje P3). NOKER – P29 (P4).

Trečioji valanda. Prasidėjus trečiajai valandai Jonas Gelžinis (Juta Racing) su Audi GT3 – rekordinėje 4-toje vietoje bendroje įskaitoje ir pirmas GT3 klasėje. Audrius Butkevičius (RD Signs) – P10 bendroje ir P1 GTX įskaitoje su Lambo. Ignas Gelžinis (Juta Junior) su Audi GT3 – P19 bendroje ir P3 GT3 P/A klasėje. Antti Ramo (NOKER) – P29 bendroje ir P4 (TCR). Bet ir vėl Kodas 60, Porsche Nr. 912 išlėkė iš trasos. Piltis degalų (vidutiniškai galima piltis 50 l) ar lėtai sukti ratus – tokia daugelio komandų dilema.

Netrukus šalia trasos atsidūrė Audi GT3 Nr. 34. Nuvažiavus dvi su puse valandos – vėl Kodas 60. Dar po dešimties minučių posūkyje neišsiteko 215 ir 91 numeriai. Vėl greitis mažėja iki 60 km/val.

Baigiantis trečiajai valandai NOKER komandoje prie vairo sėda Kęstutis Stasionis.

VIDEO: Greitukas Mugello 12h padoke: kaip atrodo lenktynių miestelis

Antroji valanda. Panašu, kad dėl Kodo 60 fazės komandoms anksčiau, nei planuota, įsipylus degalų, vairuotojų pamainos gali pailgėti iki maksimaliais leistinų 2 val. Nes įprastai degalų pilti tenka stoti po 1 val. 30 min.

Baigiantis antrajai valandai vėl Kodas 60 – iš trasos išlėkė Nr.6 „Bentley“. Bet NOKER komandoje prieš tai jau buvo planuota piltis degalų ir keisti pilotą – atėjo Antti Rammo eilė. Tik iš dalies Kodu 60 spėjo pasinaudoti „RD Signs“ – pakeitė padangas ir pilotą, Lambo vairą perėmė Audrius Butkevičius. Tačiau šiauliečiai spėjo įsipilti pilną baką degalų, o ne pusę. Taigi įgavo šiek tiek pranašumo.

Tad prieš pat antrosios valandos pabaigą „Juta Racing“ bendroje įskaitoje kyla į P9, „Juta Racing Junior“ į P12, RD Signs – P13, o NOKER – P31.

Įpusėjus antrajai valandai savo klasėse pirmauja NOKER (VW Golf GTI TCR) (bendroje įskaitoje 23) ir „RD Signs Šiauliai“ (bendroje įskaitoje 7-ti). Savo klasėse trejetuko ribose laikosi „Juta Racing“ (Jonas Gelžinis pakeitė Julių Adomavičių, varžosi GT3 klasėje) (bendroje įskaitoje 16-ti), o „Juta Racing“ Aurimas Jablonskis (GT3 P/A klasė), bendroje įskaitoje – 18-ti). Tačiau pozicijos gali kisti pirmoms trims komandoms stojant keisti pilotų.

Pirmoji valanda. Puikus Lietuvos komandų startas. „Juta Racing“ bolidą vairuojantis Julius Adomavičius starto mėsmalėje išsaugojo sveiką automobilį, laikosi 7-oje pozicijoje bendroje įskaitoje. Nuostabiai pozicijas po starto atsikovojo „RD Signs Šiauliai“ pilotas Paulius Paškevičius, su Lambo pakilęs iš 20-tos į 10-tą. Aurimas Jablonskis „Juta Racing Junior“ su GT3 automobiliu – 17-tas. NOKER komandos pilotas Stenas Piirimagi – 25-tas. Tačiau nepamirškime, kad pagrindinė kova vyksta klasėse – GT3, GTX ir TCR.

Sugedus Nr. 703 „Vortex“ automobiliui jau pirmąją valandą – kodas 60. Degalus piltis dar anksti. Bet daugybė dalyvių pasinaudojo galimybe.

Vėliau Kodas 60 paskelbtas dėl itin lėto BMW Nr. 331, išlėkusio iš trasos.

Apie dalyvius

Mugello startuoja dvi „Juta Racing“ komandos su „Audi R8 GT3 LMS“, „RD Signs Šiauliai“ su „Lamborghini Huracan Supertrofeo“ ir NOKER su „VW Golf GTI TCR“. Visos komandos lenktyniauja skirtingose klasėse – GT3, GTX ir TCR. GT3 klasė dar turi du pogrupius – PRO ir AM, atsižvelgiant į pilotų patirtį.

Automobiliai skiriasi leistinu maksimaliu galingumu, aerodinaminiais elementais, pilamu degalų kiekiu, svoriu ir kitais techniniais parametrais.

Kvalifikacija vyko penktadienį, apie jos rezultatus skaitykite čia.

Pirmoji lenktynių dalis startavo šeštadienį 14 val.

VIDEO: Hankook 12H MUGELLO 2022 - Race Part 1

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas