Komandos pristatymas buvo surengtas įmonės „Allive Europe“ būstinėje, kurios prekės ženklas „Planet Superfood Lietuva“ ir lydės Mykolą Paulavičių 2025-ųjų metų Dakaro ralyje bei puoš jo aprangą ir motociklą.
Mykolas Paulavičius tvirtino, kad būtent biudžeto ir partnerio paieškų klausimas ir buvo ta sunkioji pasiruošimo Dakaro raliui dalis. Tačiau jaunam, ambicingam, bet dar tik ketinančiam šiose lenktynėse įrodyti savo vertę atletui partnerius rasti pavyko. Įdomu tai, kad su „Planet Superfood Lietuva“ vadovu Skirmantu Nikštele lenktynininkas susipažino būtent per motociklus.
„Kadangi vedu Enduro pamokas, kuriose mokau žmones važiuoti motociklu, susipažinome su vienu iš mano mokinių Skirmantu Nikštele. Pamokinau žmogų važiuoti motociklu, o visa ta pažintis ir draugystė virto į Dakaro projektą kartu.
Pradžioje kalbėjome, kad prie mano starto Dakare jie prisidės simboliškai, bet kadangi visą biudžetą surinkti sekėsi sunkiai, jie sutiko prisidėti daugiau. Viskas išsivystė iki to, kad „Planet Supefood Lietuva“ tapo pagrindiniais mano partneriais“, – sakė Mykolas Paulavičius, pridūręs, kad prie Dakaro projekto taip pat svariai prisidėjo ir dar dvi kompanijos – „Fegda“ ir „Alba-Servis“.
„Planet Superfood Lietuva“ vadovas Skirmantas Nikštelė teigė, kad Mykolo Paulavičiaus ambicijos išvažiuoti į Dakarą ir ten lenktyniauti su greičiausiais pasaulio ralio reido motociklininkais yra labai artimos jo vadovaujamos įmonės tikslams. Kompanija su savo produkcija yra žengusi į užsienio šalių rinkas, kur taip pat susiduria su didžiule konkurencija.
Mūsų ambicijos, kad maži eina kovoti su dideliais, sutapo
„Mes kaip prekės ženklas „Planet Superfood“ laikome save tokiais kovojančiais su stipresniais. Mes esame maža, lietuviško kapitalo įmonė ir jau mėginame veržtis į Jungtines Amerikos Valstijas, Vokietiją, kur kovojame su pasauliniais maisto pramonės milžinais. Tai yra labai sunku. Mykolo istorija lygiai tokia pati. Lietuvoje jis kietas, greitas, o Dakare dar turės daug ką įrodyti. Taigi, mūsų ambicijos, kad maži eina kovoti su dideliais, sutapo.
Žinoma, mes kaip įmonė turime ir ilgalaikių tikslų. Mes pradėjome viską nuo seno, autentiško ir istorinio Lietuvos augalo – pluoštinės kanapės. Manau, kad pluoštinė kanapė, kartu su linu, yra patys lietuviškiausi augalai. Prieš 11 metų nuo to pradėjome savo verslą. Pradėjome nuo maisto gamybos, o dabar pradėjome tiekti iš pluoštinių kanapių pagamintą techninį aliejų ir biokuro gamintojams. Panašu, kad iš pluoštinių kanapių riebalų galima pagaminti puikius, tvarius, lietuviškus degalus. Pradedant dyzelinu ir baigiant netgi aviaciniais degalais. Pasinaudodamas proga atskleisiu, kad norime, jog kokiais 2030 metais Dakaro ralyje važiuotų automobilis, motociklas ar net sunkvežimis, iš kurio duslintuvo kvepėtų blynais, o prie vairo sėdėtų lietuvis. Manau, kad Dakaro ralis būtų nuostabi platforma prisiminti tai, ką mes turime čia, Lietuvoje ir galime pagaminti“, – sakė Skirmantas Nikštelė.
Po komandos pristatymo Mykolas Paulavičius vėl išskubėjo į besitęsiantį pasiruošimo Dakarui ciklą. Lietuvą lenktynininkas paliks dar šiais metais, gruodžio 29-ą dieną, tad Naujuosius metus sutiks jau Saudo Arabijoje. Lenktynininkas pasakoja, kad iki skrydžio jo laukia dar gausybė įvairiausių formalumų, nors didieji pasiruošimo darbai jau atlikti.
„Laikas bėga greit, o liko dar įvairiausių smulkių darbų – gauti paskutinę atributiką, susidėlioti medijos planus, užsisakyti viešbučius. Kadangi viską darau vienas, darbo tikrai yra, neturiu kada atsipalaiduoti“, – sakė Mykolas Paulavičius.
Dakaro ralyje debiutuosiantis Mykolas Paulavičius motociklų įskaitoje startuos 119-uoju numeriu ir vairuos „KTM Rally Replica 450“ motociklą.