Priminsime, jog tais metais minėtasis N. Stepney buvo pripažintas kaltu šnipinėjimo skandale už slaptos informacijos perdavimą varžovams – „McLaren“ ekipai. Pastarajai buvo skirta 100 tūkst. JAV dolerių bauda.
2007 m. sezono pradžioje, Australijos GP metu, N. Stepney pasikalbėjo su tuometiniu „McLaren“ ekipos specialistu Mike‘u Coughlanu. Buvusio italų komandos nario teigimu, jie aptarė „Ferrari“ galinį sparną bei judantį bolido dugną. N. Stepney įsitikinimu, pastarieji du tuomet neatitiko taisyklių.
„Maniau, jog tai buvo nesąžininga. Pasielgiau blogai, jog tai aptariau su kitais žmonėmis. Skinti pergales kol būsi sustabdytas nebuvo pats geriausias būdas“, – pasakojo buvęs „Ferrari“ ekipos specialistas N. Stepney.
Apie galimai taisyklių neatitinkantį varžovų bolidą sužinojęs M. Coughlanas iš karto informavo tuometinį „McLaren“ ekipos vadovą Roną Dennisą. Britų komanda kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA), jog pastaroji patikrintų „Ferrari“ bolidą ir patvirtintų, jog pastarasis atitinka visas taisykles. Atlikus patikrinimą FIA paskelbė, jog italų komandos bolido galinis sparnas atitiko taisykles, tuo tarpu automobilio dugnas ne.
2007 m. vykusiame Australijos GP „Ferrari“ iškovojo pergalę, tuo tarpu apie taisyklių neatitinkančią varžovų techniką žinojusi „McLaren“ tuomet nusprendė neužprotestuoti lenktynių rezultatų.
„Akivaizdu, jog „Ferrari“ nesąžiningu būdu įgijo pranašumą prieš varžovus, tačiau mes nusprendėme nepateikti protesto dėl Australijos GP rezultatų“, – buvo rašoma „McLaren“ ekipos pranešime spaudai.
Vėliau, tais pačiais metais, N. Stepney buvo apkaltintas už slaptos informacijos perdavimą varžovams bei susilaukė bausmės kartu su minėtąją „McLaren“ ekipa.