Apie tai, kokius remonto darbus teko atlikti, pasakoja „Agrorodeo“ mechanikas Darius Biesevičius. Kelias valandas prie automobilio dirbusi mechanikų brigada galiausiai pakeitė apgadintas automobilio detales bei peržiūrėjo mazgus. Taip pat atliko pakeitimus važiuoklės nustatymuose.
Į Dakaro galą pamatysite – mašina veiks kaip laikrodis.
„Vaidotas sakė, kad galinių amortizatorių nustatymai neveikia, arba veikia ne taip, kaip norime. Pernai buvo kiek nekomfortiška važiuoti, todėl paminkštinome juos, bet per dideles duobes jie nebeišlaiko mašinos ir meta ant nosies. Vaidas sako, kad tai ir buvo priežastis, dėl kurios jie nuskrido nuo kelio, susirinko visas karvių apsaugines tvoras su visais kuolais ir vielomis.
Pakeitėme amortizatorius į visiškai kitus. Tai pernykščiai nustatymai. Jie irgi turi savo neigiamų niuansų, bet Vaidui jie labiau patiko. Taip pat pakeitėme sulaužytą sparną, vieną žibintą, papildomus žibintus. Normaliai. Pasivažinėjimai nuo kelio visada nieko gero.
Taip pat skaitykite: Pirmame Dakaro etape Benediktas Vanagas pateko į „Top 20“
Skilo priekinis stiklas. Su jų rezervais pas mus nieko gero. Turėjome vieną atsarginį, bet ir jis suskilo, kol atvažiavome. Kažkas Prancūzijoje, pašokinėdamas, prie to stiklo prikišo miegmaišių. Galvojo, kad jie negali sulaužyti stiklo. Gali.
Bet viską, ką turėjome šiandien padaryti, padarėme. Ekipažą paleisime startuoti tvarkingu automobiliu. Į Dakaro galą pamatysite – mašina veiks kaip laikrodis“, – sakė Darius Biesevičius.
„Agrorodeo“ komanda bivaką paliks 7.38 val., o greičio ruože startuos 13.08 val. Argentinos laiku (atitinkamai 12.38 ir 18.08 val. Lietuvos laiku).
Antrasis greičio ruožas bus 275 km ilgio ir primins praėjusio „Dakaro“ pradžią: vingiuota, nedideli serpantinai, dulkės ir šiek tiek purvo.
Trasa eis viena karščiausių Argentinos vietovių, kurioje antradienį prognozuojamas net 44 laipsnius aukščiau nulio siekiantis karštis.
Neabejotinai daugelio vairuotojų nervus tampys važiavimas dulkėse. Iš viso antrąją dieną dalyviai nuvažiuos per 800 km.