Dalyviai šiame greičio ruože susidūrė su išties dideliais iššūkiais, mat čia teko lenktyniauti žibintais skrodžiant tamsą. Matomumą čia blogino ir dulkės, kurių kai kuriose vietose buvo itin daug, kadangi miškuose vėjas jų nespėdavo išsklaidyti. Taip pat organizatoriai į šį kokteilį įmaišė ir šlapių bei klampių atkarpų, tad karinis poligonas „Rallye Breslau“ dalyviams atsiskleidė visu savo charakteriu.
Tačiau su nakties iššūkiais puikiai susitvarkė „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos duetas Antanas ir Audra Kanopkinai. Jie praktiškai išvengė klaidų, o parodytas tempas juos pakėlė į iki šiol neregėtas aukštumas – antrą poziciją klasėje tarp 38 dalyvių.
„Praėjusiais metais šiame greičio ruože klaidžiodami praradome pusę valandos, bet šįkart pavyko suvažiuoti labai gerai. Pasirodo, kad naktį galima važiuoti greičiau nei dieną. Lenkėme daugybę bagių, visureigių. Lenkimai prasidėjo iškart po starto, kas kelis kilometrus po vieną, po du.
Buvo kelios avarijos. Vienas „Can-am“ stovėjo visiškai be galinių ratų. Dar vienas „Polaris“ irgi buvo sudaužytas. Bet tai žaidimo dalis. Ekipažai sveiki, tačiau darbo turės jų mechanikai. O mūsų laukia kelios valandos miego, nes dar šiandien turime susižymėti rytojaus kelio knygą“, - po finišo pasakojo Antanas Kanopkinas.
Šturmanė Audronė Kanopkinienė neslėpė, kad prieš startą itin nerimavo, kaip jai seksis naviguoti klaidžiame poligone naktį. Tačiau su užduotimi jai susitvarkyti pavyko. Ekipažas nešvaistė brangių minučių važiuodamas klaidingais keliais ir į priekį praleido vos vieną, beveik keturiomis minutėmis juos aplenkusį olandų ekipažą su „Can-Am Maverick X3“ bagiu, tačiau už nugaros lietuviai paliko visą būrį už savo bagį galingesnių modelių.
„Buvau prigąsdinta, kad laukia labai sudėtingas ruožas. Turbūt tas išgąstis padėjo susikoncentruoti. Turėjome vos vieną klaidelę, kai nuvažiavome tris šimtus metrų ne ten. Susikaupimas buvo maksimalus. Nė sekundei neatitraukiau akių nuo kelio knygos, o Antanas lėkė kaip velnias“, - pasakojo Audronė Kanopkinienė.
Tuo metu ekipos keturratininkui Adomui Gančieriui naktinis greičio ruožas klojosi sudėtingiau. Lenktynininkas neišvengė klaidų navigacijoje – jam ne kartą teko suktis ir grįžti ieškoti teisingo kelio. Anot Adomo Gančieriaus, poligonas naktį - labai klaidus, mat čia apstu vienas greta kito esančių kelių ir labai lengva nuvažiuoti netinkama kryptimi.
„Startavęs nuvažiavau tris kilometrus ir neberadau kelio. Vienas posūkis buvo toks neaiškus, kad ieškodamas jo sugaišau kelias minutes. Aštuonioliktame kilometre atvažiavau į plyną lauką, kur buvo tūkstančiai kelių, ir neberadau teisingo. Daug dalyvių ten paklydo. Grįžau atgal, ieškojau kelio ir radus jį toliau jau viskas klojosi lengvai.
Buvo daug dulkių, ėmė kristi rūkas, tai labai apnešė akinius. Galiausiai juos visai nusiėmiau, nes nebegalėjau per juos nieko matyti.
Ir ką dar pastebėjau, tai turėjau problemą su priekiniu pusašiu po smūgio į duobę. Saugojau motociklą, nes jaučiau, kad posūkiuose jau pusašis kirsdavosi. Taigi, praradau šiandien 23 minutes“, - tvirtino Adomas Gančierius, kuris naktinį greičio ruožą baigė dešimtoje pozicijoje.
Ketvirtą vietą ATV klasėje pasiekė kitos lietuvių ekipos „Specialist Racing Team“ atstovas Romualdas Karužis. Jis nuo lyderio atsiliko kiek daugiau nei 11 minučių. Enduro įskaitoje motociklu lenktyniaujantis Andrius Liškus užfiksavo trečią rezultatą su aštuonių minučių deficitu greičiausiam klasės dalyviui.
SSV klasėje važiuojantis ir šį ralį sėkmingai pradėjęs, tačiau vėliau rikiuotėje smuktelėjęs Ramūno Kembrės ir Daliaus Olechnavičiaus duetas naktiniame greičio ruože finišavo 20-oje vietoje.
Naktinį greičio ruožą įveikę dalyviai daug poilsio neturės, mat jau išaušus jiems reikės tęsti kovą ketvirtąją ralio dieną. Čia jų vėl lauks lenktynės Drawsko Pomorskie kariniame poligone.
„Rallye Breslau“ varžybos baigsis šeštadienį. Iš viso jų metu dalyviai įveiks 1000 kovinių kilometrų ir dar 500 km nuvažiuos pagal kelio knygą pervažiavimuose.