Turbūt daugiausia darbo turi „Lesta“ komandos mechanikai. „Lotus 7 Replica“ automobiliui reikia padaryti nei daug, nei mažai – pakeisti variklį. Tai nėra gatvėje dažnai sutinkamas automobilis, tad ir variklį jis turi ne patį paprasčiausią – „Lotus“ jėgaine išimta iš „Honda S2000“.
Penktadienį atsisakius dirbti automobilyje buvusiam varikliui, komandai pavyko rasti, nupirkti ir atsigabenti iš Kauno kitą variklį iš „Honda S2000“. Jis yra identiškas tam, kuris buvo automobilyje, tik neturi vadinamosios sauso karterio sistemos bei lenktynėms pritaikytų velenėlių.
„Startuosim lenktynėse – mechanikai spės pakeisti variklį. Turėsime kiek mažiau galios nei ankstesniu varikliu, tačiau mūsų tikslai nesikeičia“, – užtikrintai kalbėjo komandos vairuotojas Tomas Gruzdys.
Kitų komandų automobilių mechanikų vakare ir naktį laukia paprastesni darbai – greitai susidėvinčių detalių keitimas, pradedant stabdžių trinkelėmis, baigiant gumomis pakaboje. Tai, kad automobiliai šiemet techniškai labai tvarkingi ir neturėjo problemų treniruotėse, liudija ir mechanikų kiekis prie trasos vėlų vakarą – jie krapštėsi vos prie kelių automobilių.