Colinas Kollesas, HRT vadovas, pripažino, kad su dideliu malonumu pasirašė sutartį su sportininku: „Pažįstu šį vairuotoją daug metų, už jo nugaros patirtis, įgyta „Jordan“ komandoje ir atsarginio piloto darbas „Williams“ ekipoje. Taip pat Narainas dalyvavo kitose lenktynėse, tarp kurių ir legendinio „Audi“ prototipo vairavimas Le Mano serijoje. Jo patirtis ir greitis bus labai naudingi mūsų komandai artėjančiame sezone. Sveikiname Narainą ir tikimės glaudaus bendradarbiavimo su juo šiais metais“.
Parašą po sutartimi padėjęs lenktynininkasirgi neslėpė džiaugsmo: „Pasirašiau sutartį su HRT komanda. 2011 metais sugrįžtu į „Formulę-1“ ir būsiu pagrindinis ekipos pilotas. Visada sakiau, kad dar ne viską pasiekiau šiame čempionate ir dabar patvirtinu šiuos žodžius“.
2005 metais Karthikeyanas atstovavo „Jordan“ komandai, jo geriausia finišo pozicija buvo ketvirtoji vieta skandalingose JAV Didžiojo Prizo lenktynėse, kuriose dėl „Michelin“ padangų problemų startavo tik šeši bolidai, naudojantys „Bridgestone“ padangas. Po to jis buvo Williams ekipos pilotas bandytojas, lenktyniavo A1GP, Le-Mans, NASCAR ir Superleague serijose.
Duodamas interviu leidiniui „Times of India“, Narainas plačiau pakomentavo situaciją ir padėkojo „Tata Group“ už finansinį palaikymą: „Džiaugiuosi turėdamas galimybę sugrįžti į „Formulę-1“ po pertraukos. Visada sakiau, kad nepraradau šansų kovoti geriausiame autosporto čempionate. Esu tikras, mano greičio ir motyvacijos užteks, kad pasiekčiau rezultatą. Esu dėkingas „Tata Group“ – be jų palaikymo nebūčiau sugebėjęs sugrįžti. Su nekantrumu laukiu naujo bendradarbiavimo su Colinu Kollesu, esame seniai pažįstami ir turime glaudžius darbo santykius“.
Beje, HRT ekipos atstovai taip pat paneigė sklandžiusias kalbas, kad antruoju komandos vairuotoju šiais metais bus brazilas Bruno Senna.