Nauja autosporto religija: kodėl lietuviai perka greitus „Lamborghini“ ir „Porsche“?

Vis daugiau Lietuvos lenktynininkų pastaraisiais metais suka vairą ne tik Palangos „Aurum 1006 km“ lenktynėse, tačiau išbando jėgas pasaulinėse trasose, kuriose vyksta ir „Formulė 1“. Mugello trasoje kitą savaitę startuos keturi automobiliai, kuriuos pilotuos lenktynininkai iš Lietuvos. Visi jie užsikrėtė Le Mano virusu – dalyvauja ilgų nuotolių lenktynėse, kurios trunka 12 arba 24 valandas.

Žinoma, patekti į legendines Le Mano 24 val. lenktynes – labai sunku. Taip pat sunku, kaip ir į tą pačią „Formulę 1“. Važiuoti greitai nepakanka. Turėti automobilį – taip pat nepakanka. Privalai būti žinomas ir svarbus elitiniuose autosporto sluoksniuose, o už tavo pečių turi stovėti pinigingų rėmėjų eilė.

Bet yra ir kiti lemanai, patenkantys į pasaulinių ilgų nuotolių lenktynių TOP5. Tai – „Creventic“ klubo organizuojama lenktynių serija, kuri taip ir vadinasi – „24h series“. Iš esmės iš šios serijos pavyzdį ima ir Palangos lenktynių organizatoriai, nes „24h series“ labai pasiteisino ir yra palanki pilotams, norintiems lenktyniauti pasaulinėse trasose.

Pavienių lietuvių bandymų startuoti atskirose „24h series“ lenktynėse buvo ir iki šiol. Tačiau vienas dalykas yra išbandyti jėgas vienose lenktynėse, o visai kitas – važiuoti visą ar didžiąją dalį čempionato.

Prieš dvejus metus į „24h series“ savo „Lamborghini Huracan Supertrofeo“ pasuko RD SIGNS Šiauliai komanda, kuri pernai net kelis kartus lipo ant podiumo. Tiesa, patyrė įspūdingą gaisrą ir keletą avarijų, kurios žiūrovams paliko neišdildomą įspūdį.

Artimiausios „24h series“ lenktynės – kitą penktadienį Mugello trasoje Italijoje. Apie tai ir apie greitį, aistrą lenktyniauti, adrenaliną laidoje „Gazas ir Stabdis“ pasakojo komandos nariai Audrius Butkevičius ir Eugenijus Andrulis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis