Paprastą parketinį visureigį „Aston Martin“ DBX keičia gerokai piktesnė jo versija – naujasis DBX707. Toks, beje, pernai yra važinėjęs ir Vilniaus gatvėmis.
Kaip teigia gamintojas – tai pats galingiausias savo klasėje visureigis, varomas patobulintu 4 litrų darbo tūrio V8 varikliu, gaminamo „Mercedes“ gamykloje. Jėgainės galia po paturbinimo siekia 707 AG. Transmisija taip pat yra patobulinta, 100 km/val. greitį automobilis pasiekia per 3,3 sek. (sekunde greičiau, nei įprastas DBX), o maksimalus greitis yra lygus 310 km/val.
Be jokios abejonės, tai yra specialios salono komplektacijos DBX707 versija, skirta tik „Formulės-1“ lenktynėms. Visureigyje gausu papildomos įrangos. Šio automobilio pilotas Alanas van der Merve vežasi defibriliatorių, gesintuvų komplektą, TV ir radijo komunikavimo sistemas. Automobilio sėdynės pagal FIA reikalavimus – su šešių taškų tvirtinimo saugos diržais.
TAIP PAT SKAITYKITE: M.Verstappenas: dabartinis saugos automobilis „Aston Martin“ važiuoja vėžlio greičiu
Ką gali serijinis DBX707
707 AG ir 900 Nm. Labai įspūdingi skaičiai. Tokią galią pažaboti galėjo tik visiškai nauja „Aston Martin“ 9 laipsnių šlapio tepimo pavarų dėžė. Ir pabaigai apie greitį – DBX707 šiuo metu savo pagreičiu yra pranašesnis nei galingiausias serijinis „Aston Martin“ modelis „DBS Superleggera“.
Papildomų dinamikos resursų „Aston Martin“ inžinieriai ieškojo ir stabdžiuose. DBX707 jau standartinėje įrangoje turi anglies keramikos stabdžius su masyviais diskais.
Lengvesnė ir karščiui laidesnė medžiaga leido ratuose sutaupyti net 40,5 kilogramo, o tai leidžia automobilio ratams greičiau ir preciziškiau sukibti su keliu. Stabdžių sistema čia taip pat žymiai sportiškesnė, todėl stabdis akimirksniu reaguoja į paspaudimą ir leidžia tiksliai dozuoti stabdymo jėgą. Papildomu stabdžių aušinimu čia rūpinasi naujo dizaino dugno apsauga su specialiais aušinimo kanalais.
Naujo dizaino 23 colių ratai ne tik pabrėžia agresyvų DBX707 sportiškumą, bet ir greičiau reaguoja į vairo pasukimą ir leidžia lengviau keisti automobilio pusiausvyrą trasoje. Čia taip pat sumontuotas naujos kartos elektroninis riboto slydimo slydimo diferencialas su trumpesniu perdavimo santykiu. Todėl DBX707 gali ne tik startuoti žymiai staigiau, bet ir pasiųsti 100 proc. galios į galinius ratus, taip paverčiant jį tikru sportiniu automobiliu.
Kaip ir įprastame DBX modelyje, moderni orinė pakabos sistema gali akimirksniu pakeisti sportišką DBX707 charakterį į komfortišką miesto automobilį arba nuotykių ieškotoją ten, kur pasibaigia kelias.
Sportine dvasia naujasis DBX707 spinduliuoja ir viduje. Čia jis vairuotoją pasitinka jau standartinėje įrangoje esančiomis sportinėmis sėdynėmis. Interjerą galima kurti pasitelkiant odos ir „Alcantara“ audinius, taip pat naudojant pusiau anilino odą su įspaustu „Aston Martin“ sparnų logotipu ir kontrastuojančiomis siūlėmis.
Sportišką atmosferą salone kuria ir tamsinto chromo elementai, kurie elegantiškai dera su juoda „Piano“ medžio apdaila ar papildomai užsakoma anglies pluošto bei bronzos apdaila. Žinoma, ieškantys kažko daugiau, gali savo DBX707 susikurti „Q by Aston Martin“ dizaino padalinyje. Nuo unikalių grafinių elementų ir vienetinių apdailų salone ir išorėje. Fantazija čia vienintelė riba.