Robert Bieliecki nuotr./Dyzelinė 1,6 l „Honda Civic“ sėkmingai įveikė visas „Press ralio 2013“ trasas |
Ta proga – švieži įspūdžiai iš dar dažais kvepiančio naujojo „Honda Civic“ salono. Dyzelinis 1.6 i-DTEC variklis su turbina – kuro ekonomiškumo ir dinamikos balanso viršūnė. 120 AG ir įspūdingą 300 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis teoriškai suvartoja 3,6l/100km kuro bei išskiria tik 94 g/km CO2 dujų.
„Schibsted Lietuva“ grupės IT specialistas Giedrius Žiūra ir portalo 15min.lt redaktorius Žilvinas Pekarskas iš „Nippon auto“ salono pabandymui gavo naujutėlaitį 1,6 l dyzelinį automobilį „Honda Civic“, nuvažiavusį vos 3 tūkst. kilometrų.
Iškart, dar vykstant automagistrale į Rygą, krito į akis itin mažos kuro sąnaudos. Važiuojant ekonomišku režimu kompiuteris rodė 4l/100 km vidurkį. Paspaudus gerokai greičiau už vėją – 5-5,4 l/100 km.
Be jokios abejonės, lenkiamų automobilių keleivių akį traukė naujojo „Civic“ dizainas. Tikras kosminis laivas! Tiesa, jis ir valdomas lengvai ir tiksliai – tarsi koks kosminis „Shuttle“, skriejantis aplink Žemę.
Verta pagirti ir salono apdailos medžiagas (labai pagerėjusios) bei ergonomiką: valdymas logiškas ir patogus. Vietos
Press Rally organizatorių nuotr./Dyzelinė 1,6 l „Honda Civic“ sėkmingai įveikė visas „Press ralio 2013“ trasas. Vairuotojas Žilvinas Pekarskas |
pakanka ir 190 cm ūgio vairuotojui, ir keleiviams. Visos 6 pavaros jungiasi greitai ir sklandžiai, gal tik stabdžiai sportiniam važiavimo stiliui kiek per „švelnūs“.
Apie šio automobilio funkcionalumą galima daug kalbėti, tačiau geriausia liustracija – faktas – kad 15min.lt ekipažo „Honda Civic“ įveikė visas trasas be klaidų. Kitaip tariant, nenuvertė nė vieno kūgelio 500 km ralio ruožuose, vykdė
Dyzelinė 1,6 l „Honda Civic“ sėkmingai įveikė visas „Press ralio 2013“ trasas |
visas bazes (sustojimas finiše apžergiant liniją, jokiu būdu jos nepraslystant). „Civic“ puikiai jautėsi ir Bikerniekų lenktyninėje motociklų trasoje, ir kartodromuose, ir slalomo ruožuose. Jei kai kurie posūkiai buvo įveikti lėčiau, nei įmanoma – tai jau piloto kaltė.
Pasidomėjome šio automobilio vidutinėmis kuro sąnaudomis po kelių važiavimų kartodrome, kai skriejama maksimaliais sūkiais (1-2 pavara). Sunku patikėti, kompiuteris rodė tik 6 l/100 km.
Važiuojant šiuo autombiliu protingai, galima ir degalų sutaupyti, ir didelį vidutinį greitį išvystyti. Geriausia šių „Civic“ savybių iliustracija – šis automobilis buvo pats greičiausias iš visų ralyje dalyvavusių dyzelių!
Tiesa, dėl mažos anglies dvideginio emisijos (94 g/km) „Civic“ registravome į EKO klasę. Automobilis atitiko visus šiai klasei keliamus reikalavimus ir varžėsi jau nebe su dyzeliniais automobiliais, o su elektriniais konkurentais. Taigi šiuo universaliu automobiliu galima sėkmingai lenktyniauti net keliose klasėse.
Honda CRX |
Honda CRX |
„Press ralio“ organizatorių nuotr./„Press ralis“: Pauliaus Sviklo ir Mindaugo Dūdos „Honda Civic“ ekipažas |
„Press ralio“ organizatorių nuotr./„Press ralis“: Pauliaus Sviklo ir Mindaugo Dūdos „Honda Civic“ ekipažas |
„Press ralio“ organizatorių nuotr./„Press ralis“: Pauliaus Sviklo ir Mindaugo Dūdos „Honda Civic“ ekipažas |
„Press ralyje 2013“ 15min-Autoplius komandai atstovavo Saulius Rinkevičius su Marium Butavičium (UAB „Veho“ automobiliu „Citroen Elysee“ |