„Didesnė padangų degradacija – tai ypatybė, kurią paprašė numatyti komandos ir pasaulio čempionato organizatoriai, kad būtų padidintas lenktynių reginys, – rašoma „Pirelli“ pareiškime. – Ji sportui suteikia naujas galimybes, o ne problemą. Reikia pabrėžti, kad oficialių žiemos bandymų metu mums nepavyko padirbėti esant optimalioms sąlygoms: temperatūra buvo labai žema, o trasos būklė nebuvo gera. Tikimės, kitą savaitę Barselonoje sąlygos leis įvertinti realius padangų parametrus. Mes ir toliau glaudžiai bendradarbiausime su komandomis, skirdami visą dėmesį gaunamai iš jų informacijai.“
Priminsime, kad neseniai Fernando Alonso išsakė nepasitenkinimą dėl naujų padangų: „Kol kas mes matėme, kad nusidėvėjimas gana didelis, vadinasi, per lenktynes teks daug kartų sustoti techninės apžiūros zonoje. Man tai nepatinka, nes, mano nuomone, nenuspėjamų veiksnių stiprinimas yra prieš stipriąsias komandas.“
Pasaulio čempionas Sebastianas Vettelis taip pat atkreipė dėmesį į didelį padangų nusidėvėjimą: „Padangos susidėvi labai greitai ir 16-ame ar 17-ame rate paprasčiausiai suyra. Problema ta, kad po tam tikro ratų skaičiaus padangos tampa nebetinkamos naudoti nepriklausomai nuo veiksmų, kurių imasi lenktynininkas.“