Naujokus į žiedines lenktynes traukia azartas

Liepos 9 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ vyks antrasis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapas, o kartu su juo „Ring Challenge“ renginyje įvairaus lygio sportininkai sieks gerinti trasos rekordus „Time Attack“ važiavimuose. Šie į lenktynes pritraukė naujų veidų, kurie žiedą ateina netgi iš šonaslydžio, rašoma pranešime.
„Ring Challenge“ dalyviai
„Ring Challenge“ dalyviai / Organizatorių nuotr.

Itin gerų atgarsių susilaukęs gegužės pabaigoje įvykęs „Ring Challenge“ grįžta į „Nemuno žiedą“ liepos 9 dieną, kur vyks antrasis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapas ir „Time Attack“ varžybos. Būtent šios masina daugiausiai dalyvių, mat trasoje dėl geriausio rato įveikimo laiko čia kovoja tiek profesionalai, tiek ir mėgėjai.

Lietuviai mėgsta mėtyti kamuolį į krepšį. Tai daryti paprasta: aikštelę galima rasti dažname kieme. Jei tokį mėgėjišką sportą prilygintumėme „Time Attack“ varžyboms, tai krepšinį su draugais būtų galima žaisti didžiausiose šalies arenose kartu su LKL žvaigždėmis. „Ring Challenge“ dėl Lietuvos čempionų titulų kaunasi profesionalai, o kituose važiavimuose prižiūrimi profesionalių teisėjų gali važiuoti ir mėgėjai, kurių rato įveikimo laiką matuoja profesionali įranga ir saugo ugniagesiai bei medikai. Varžybų atmosfera kaitina kraują, sukelia adrenaliną ir patraukia net „drifterius“.

„Atvažiavau čia draugui padėti su automobiliu, kaip mechanikas. Pamačiau didelį azartą trasoje, sugundė žiedas, nusprendžiau pats čia išbandyti savo jėgas“, – sakė šonąslydyje važiuojantis Deividas Jonas Taraskevičius.

Liepos 9-tąją „Ring Challenge“ jis dalyvaus su tuo pačiu automobiliu, kuriuo važiuoja ir „driftingo“ varžybose. Laisvalaikį iki varžybų leidžia garaže, dėdamas į BMW 323 automobilį standartines dalis ir gražindamas automobilio savybes tiesiam važiavimui.

Pirmi kartai visuomet gąsdina. Gegužės pabaigoje pirmą kartą į trasą „Ring Challenge“ varžybose su žviegiantį V10 variklį turinčiu BMW M5 automobiliu išvažiavo „UBR Team“ veidas Ignas Urbanovičius.

„Kadangi gegužės 28 diena buvo mano pirmasis startas, tai baimės buvo daug. Nežinojau kaip automobilis elgsis trasoje, ar visi elementai laikys. Esu po riešo traumos, nežinojau kaip seksis vairuoti. Bijojau dėl orų, ar bus lietaus ar ne. Žodžiu, baimės buvo daug, bet jau šiandien dėl sekančio etapo jaučiuosi ramiau“, – baimes įvardijo vairuotojas.

Automobilių sporto profesionalai sako, kad lengva baimė ir jaudulys prieš lenktynes yra gerai. Jis leidžia geriau susikoncentruoti į vairavimą. Užsidegus šaliai šviesai visos baimės išnyksta, lieka tik automobilis, trasa, varžovai ir užduotis finišą kirsti pirmajam, arba greičiausiai įveikti greitą, kalnuotą ir žalia aplinka pasižymintį 3,335 km ilgio „Nemuno žiedo“ ratą.

„Time Attack“ mėgėjus masina tuo, kad siūlo daug laiko trasoje. Už 150 eurų startinį mokestį jie gauna tris sesijas, kurių bendra trukmė beveik pusantros valandos. O tai – daugiau laiko trasoje nei bet kur kitur. Be to, tai – oficialios lenktynės, kurių rezultatai įeina į automobilių sporto istoriją.

Naujų dalyvių atsirado ir Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate. Iki dviženklio skaičiaus išaugo itin konkurencinga R3000 klasė. Pirmą kartą lenktynėse su savo BMW E92 sudalyvavęs Linas Petrauskas džiaugėsi puikia atmosfera ir pagarba iš varžovų.

Liepos 9 dieną „Nemuno žiede“ laukiama daugiau nei pusšimčio dalyvių, kovosiančių dėl Lietuvos žiedinių lenktynių čempionų vardo ir dėl greičiausiųjų titulo „Time Attack“ sesijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis