Nerijus Dagilis su komandos automobiliu „Porsche 911 GT3 Cup“ dalyvauja Didžiosios Britanijos „Porsche Carrera Cup GB“ lenktynėse, tad su juo yra susipažinęs. Tuo tarpu jo brolis Nemunas po treniruotės mielai dalinosi įspūdžiais apie jam naują automobilį.
„Esu labai nustebintas mašinos. Labai lengvai valdoma. Aš to nesitikėjau. Aš iš pradžių netgi prisibijojau, nes su šituo modeliu man dar neteko važiuoti, bet 5-6 ratų užteko, kad mašiną perprasčiau. Ji yra minkštesnė už praėjusį modelį, tikrai įspūdinga. Su ja jauti malonumą. Kai su ankstesnėmis reikėdavo dirbti, tai čia tikrai gali daugiau atsipalaiduoti“, – džiaugėsi lenktynininkas.
Jis teigė, kad naujasis 991 GT3 modelis yra greitesnis už senesnį 997 GT3 dėl jo aerodinamikos, kurios privalumai išryškėja posūkiuose. Kita vertus, Palangos trasoje tikrų lenktyninių posūkių kaip ir nėra. Abiejuose automobiliuose variklis – toks pat, tačiau 991 yra kiek sunkesnė.
„Žinoma, kažkiek ji turi būti greitesnė. Aš įsivaizduoju, kad ji bent puse sekundės turi būti greitesnė. Gal ir iki sekundės, nežinau“, – svarstė N.Dagilis.
Geriausias „Balpol-15min powered by Oktanas racing“ komandos vieno rato įveikimo laikas – 1 min. 14,971 sek. Greičiau už juos pirmoje treniruočių sesijoje važiavo tik „Aquila SR1“, aplenkusi kiek daugiau nei puse sekundės. Trečioje vietoje likęs BMW M3 GTR nuo „Porsche“ atsiliko trimis su puse sekundės.
Nusprendėme palikti tą pačią sėdynės, diržų ir netgi vairo padėtį visiems trims vairuotojams. Bandom, kad visi trys atrastume tą patį, kad būtų kuo mažiau darbo.
N.Dagilis sakė, kad komanda nemažai dėmesio skiria vairuotojų pasikeitimo treniruotėms ir nori kiek įmanoma sutrumpinti pasikeitimo laiką.
„Nusprendėme palikti tą pačią sėdynės, diržų ir netgi vairo padėtį visiems trims vairuotojams. Bandom, kad visi trys atrastume tą patį, kad būtų kuo mažiau darbo. Ūgiai daugmaž vienodi, tik Robertas šiek tiek žemesnis. Vakar (trečiadienį) tą darėm, šiandien kartosim jau su visa apranga“, – sakė vairuotojas.
Jis atskleidė, kad trečiadienį pasikeitimo laiką pavyko sutrumpinti iki 25 sekundžių. Tai, jo nuomone, geras rezultatas – prieš dvejus metus jie tam pačiam procesui sugaišdavo daugiau nei 40 sekundžių.
Nors parodytas vieno rato įveikimo laikas yra itin konkurencingas, N.Dagilis pripažino nesitikintis lengvo pasivaikščiojimo lenktynėse ir garantuoto podiumo.
„Kaip ir kiekvienai metais, noriu pabrėžti, realiai konkurentai yra visi. Daug metų parodo, kad tie stipresni kažkurioj vietoj sustoja, nulūžta, ir tie silpnesni, kurių niekas greitais nevadindavo, laimi. Taip buvo kelis metus iš eilės. Reikia gerbti absoliučiai visus, mano galva. Visi yra konkurentai“, – užtikrintai kalbėjo lenktynininkas.
N.Dagilis sutiko, kad vertinant „ant popieriaus“, kelios komandos atrodo realiomis pretendentėmis į pirmąją vietą, o kitų šansai yra didesni tik lyderiams susidūrus su techninėmis problemomis ar patyrus avariją.
„Pagal techninius parametrus ir vairuotojų sudėtį, 7 ar 8 komandos išsiskiria ir manau, kad jie visi važiuoja tikėdamiesi būti pirmi absoliučioje įskaitoje. Kaip ir visose ilgose distancijose, klasės pirma vieta nieko per daug netenkina. Ji tiesiog neįdomi“, – tvirtino „Eneos 1000 km“ lenktynių dalyvis.
„Mūsų tikslas, neslėpsiu, tas pats“, – šypsodamasis pridūrė jis.