Antrus metus iš eilės šiame mieste vykstančių varžybų dalyviai turėjo po tris važiavimus, iš kurių du geriausi buvo įskaitiniai. Tikriausiai nė vienas jų nesitikėjo, kad paskutinio važiavimo metu trasoje kardinaliai pasikeis sąlygos, o parodyti dar vieną puikų trasos įveikimo laiką gali būti ir neįmanoma.
Vairavimo mokyklos „Vairama“ ir „Kauno autoklubo“ kompaktiškoje aikštelėje paruošta trasa buvo greitesnė nei 2017 metais, tačiau greitį joje sumažino ir kortas dalyviams sumaišė stiprus lietus. Tiesa, lijo neilgai, o dalyviai pamažu ištaškė balas – trasa ėmė džiūti. Taigi tapo savotiška loterija, kam sąlygos bus geresnės.
Telšiuose dalyviai buvo suskirstyti į 6 klases: jaunių, moterų, FWD, RWD, AWD ir laisva.
Jaunių klasė
Tradiciškai šias varžybas vėl pradėjo jaunių įskaitos atstovai – tai dar 18 metų neturintys jaunuoliai, kurių į Telšius susirinko keturi.
Greičiausias buvo Erikas Valkeris su „Mazda MX-5“, kuris beveik 9 sekundes pranoko Irmantą Buivydą su „MG ZR“. Trečią vietą užėmė Dovydas Radavičius su „Peugeot 306“, atsilikęs dar 46 sekundes.
Moterų klasė
Moterų klasėje varžėsi penkios dalyvės, kurios nesiruošė pasiduoti iki paskutinio metro. Pirmoji šįkart buvo Evelina Drilingienė su „Mitsubishi Colt“. Tačiau nuo jos vos 2,1 sek. atsiliko Olga Židovlenkova su keturiais ratais varoma „Audi TT“.
Trečioje vietoje liko Jonė Aleksynaitė su „Honda CRX“. Jai iki antros vietos pritrūko vos 1,4 sek. Verta paminėti ir tai, kad ketvirtoje pozicijoje likusiai Ainai Jančiauskienei su „Honda Civic“ iki podiumo reikėjo taip pat labai ne daug. Ji nuo Jonės atsiliko tik 2,14 sek.
FWD klasė
Priekiniais ratais varomų automobilių įskaitoje buvo 14 dalyvių. Čia taip pat kova vyko ratas į ratą, sekundė į sekundę. Vis gi pirmąją vietą užėmė Vygantas Januškis su „Honda Civic“, aplenkęs Mindaugą Jankauską („Honda CRX“) 5,69 sek. Vos 0,98 sek. nuo jo atsiliko ir trečią vietą užėmė Aurimas Nasickis su „Peugeot 306“.
Tik 0,16 sek. trūko, kad moterų įskaitos nugalėtoja Evelina Drilingienė liptų dar ir ant trečiojo podiumo laiptelio priekiniais ratais varomų automobilių įskaitoje. Deja, bet ji turėjo tenkintis ketvirtąja vieta.
RWD klasė
Galiniais ratais varomų automobilių įskaitoje startavo 12 sportininkų. Čia irgi būta rimtos kovos. Pirmąją vietą užėmė Darius Kutavičius su „BMW 325“. Tomas Benetis su „Mazda MX-5“ nuo jo atsiliko tik 2,72 sek. Trečios vietos savininkas Tomas Geležinis su BMW 323 nuo savo bendravardžio atsiliko tik 1,12 sek.
AWD klasė
Visais ratais varomų automobilių buvo keturi. Pirmąją vietą užėmė Daivaras Skiotys su „Subaru Impreza STI“. Nuo jo tik 2,37 sek. atsiliko Olga Židovlenkova su „Audi TT“ automobiliu. Trečiąją vietą užėmė Modestas Gedvydas su „Subaru Impreza STI“, pralošęs Olgai 6,28 sek.
Laisva klasė
Laisva klasė, kurioje gali dalyvauti visi norintys, buvo gausiausia. Į ją užsiregistravo net 22 dalyviai.
Lengvo pasivaikščiojimo nebuvo ir šioje klasėje. Prizininkais norėjo būti ne vienas ir ne trys. Tačiau niekas nepajėgė pasipriešinti Vygantui Januškiui su priekiniais ratais varomu „Honda Civic“. Darius Kutavičius su „BMW 325“ nuo jo atsiliko 2,95 sek., o trečioje vietoje likęs Aurimas Nasickis su „Peugeot 306“ pralošė dar 0,62 sek.
Tokios intriguojančios ketvirtos varžybos Telšiuose džiugino jų organizatorius ir susirinkusius žiūrovus. Tai leidžia tikėtis, kad spalio 13 dieną Plungėje įvyksiantis finalinis „Eolto slalomo taurės“ etapas bus dar įdomesnis.
Telšiuose prizines vietas užėmę dalyviai, penktajame etape turės teisę startuoti nemokamai.