Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Netikėtumas: 16-metis Gustas Grinbergas sieks pergalės Azijos Le Mano serijos lenktynėse

Šešiolikmetis vilnietis lenktynininkas Gustas Grinbergas, metus pradėjęs pergale Australijos „The Bend“ trasoje, antradienį išvyko į Malaiziją. Sepango trasoje jau šį savaitgalį jis startuos trečiame Azijos Le Mans čempionato etape. Su „Rick Ware Racing“ komandos (JAV) draugu Cody Ware jie kovos dėl pergalės LMP2 AM automobilių klasėje.
Gustas Grinbergas Azijos Le Mano serijoje
Gustas Grinbergas Azijos Le Mano serijoje / Komandos nuotr.

Prestižinės Azijos Le Mano serijos (Le Mans series) lenktynės vyksta žiemą įdomiausiose pietinio pusrutulio trasose. Lenktynių techniniai reikalavimai beveik analogiški Europos Le Mans Serijos lenktynėms, kuriose visą 2019 metų sezoną su Italijos „Oregon Team“ lenktyniavo G.Grinbergas. Malaizijoje jis sės prie gerokai greitesnio LMP2 AM klasės automobilio vairo, kurio ratus suka Nissan 4,5 l, daugiau nei 450 AG pasiekiantis variklis.

„Nerimo šį kartą mažiau. Jau pažįstu komandą, automobilį perpratau dar Australijoje. Tiesa, trasa Malaizijoje man nežinoma, nors daug kartų matyta „Formulės 1“ transliacijų metu. Didžiausią iššūkį kels karštis ir drėgmė, bet taip bus visiems. Tiesa, pirmą kartą ALMS istorijoje, lenktynės vyks naktį, taigi oro temperatūra turėtų kristi“, - sakė G.Grinbergas.

Vasario mėnesį vyks net du ALMS etapai, bet lietuvio komanda turi didelius šansus jau Malaizijoje užsitikrinti nugalėtojų titulą. O didžiausias prizas, kuris skiriamas tik nugalėtojams – „bilietas“ į legendines Le Mans 24 valandų lenktynes. Į jas garantuotai patenka tik didžiųjų automobilių gamintojų komandos, o visi kiti dėl ypatingai vertinamo leidimo kovoja keliuose pagal Le Mans taisykles vykstančiuose čempionatuose.

Tiesa, kad tęs karjerą Azijoje, lietuvis sužinojo tik prieš porą dienų.

„Komanda buvo labai patenkinta Gusto pasirodymu Australijoje ir iškart pradėjo derybas dėl galimybės jam lenktyniauti Malaizijoje ir Tailande. Tokio lygio lenktynės kainuoja beprotiškai daug ir tik keli, patys geriausi pilotai, gauna atlyginimus. Visi kiti moka šimtus tūkstančių už galimybę startuoti. Pirminis komandos pasiūlymas mums buvo neįmanomas, tačiau rankų nenuleidome. Matėme ir didelį komandos norą, jų pastangas. Per paskutines porą savaičių rengėme net kelis konferencinius pokalbius tarp Lietuvos, Italijos ir JAV, kol pagaliau praėjusį penktadienį pavyko susitarti.

Bet dar labiau noriu pasidžiaugti Lietuvos verslo pagalba mums. Per ypatingai trumpą laiką prie mūsų rėmėjų prisijungė „DYNAMI:T“, „Degarda“, „Manvesta“, „AutoAkstė“, „Irseva“ ir kitos bendrovės bei asmenys. Toks palaikymas mums leido surinkti reikiamą biudžetą ir išskristi į lenktynes Malaizijoje“, - pasidžiaugė Gusto vadybininkas Darius Grinbergas.

Lenktynininkai pasiruošimą startui Malaizijoje pradės jau ketvirtadienį. Tą dieną vyks dvi treniruotės. Penktadienį numatytos dar dvi treniruotės, viena jų – tamsoje. Šeštadienį ryte numatyta kvalifikacija, o vakare – 4 valandų lenktynių startas.

VIDEO: 15min studijoje – jauniausias Le Mano serijos lenktynininkas Gustas Grinbergas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?