Austro teigimu, neįmanoma tiesiog imti ir padidinti jų garso vien dėl to, jog žmonės yra juo nepatenkinti.
„Diskusijos apie variklių garsus yra absurdiškos. Dabar to negali pakeisti. Prieš penkerius metus visos šalys sutiko, kad nori turbo variklių. Štai kodėl dabar prieš išmetimo sistemą mes turime sumontavę turbokompresorių. Naujų variklių garsas yra kitoks. Kiekvienas vaikas tai supranta. Išėmus turbiną tai jau nebebus hibridinis variklis, taigi turime su tuo susitaikyti ir prie to priprasti“, – kalbėjo „Mercedes“ akcininkas ir buvęs F-1 pilotas N.Lauda.
„Mercedes“ ekipos vadovas Toto Wolffas išreiškė kiek švelnesnę nuomonę apie naujuosius variklius.
„Į visa tai bus atsižvelgta. Jei bus nuspręsta, kad turime imtis tam tikrų veiksmų, turėsime apie tai atsargiai pagalvoti. Manau, kad padidinti variklių garsą yra įmanoma. Ar tai būtų teisingas žingsnis – nežinau. V8 varikliai skleidė fantastišką garsą. Stebėjau lenktynes Melburne iš arti ir galiu jus užtikrinti, kad šiuolaikinė F-1 vis dar yra autosporto viršūnė, ne GP2. Naudoti V6 variklius buvo teisingas sprendimas“, – sakė T.Wolffas.