„Nissan BladeGlider“ bus pristatytas „Goodwood“ festivalyje

„Nissan“ kultiniame „Goodwood“ greičio festivalyje pristatys revoliucinį visiškai elektrinį prototipą „BladeGlider“ ir sportinius automobilius GT-R NISMO bei GT-R.
„Nissan BladeGlider“
„Nissan BladeGlider“ / „Nissan“ nuotr.

Pastarąjį kartą raižęs trasą Monako gatvėmis, „BladeGlider“ demonstruoja „Nissan“ nulinės emisijos technologijas ir novatorišką automobilių dizainą. Leisdamas pažvelgti į ateities sportinius automobilius, šis akį traukiantis gražuolis dalyvaus „Goodwood Hillclimb“ varžybose pirmąsias tris renginio dienas.

Tarp važiavimų „BladeGlider“ eksponuojamas ir lankytojai galės iš arčiau pažvelgti į šį ateities automobilį, kuris įkūnija „Nissan“ mobilumo viziją, atskleidžiančią, kaip automobilis turėtų būti vairuojamas, aprūpinamas energija ir integruojamas į visuomenę.

„Nissan“ nuotr./„Nissan BladeGlider“
„Nissan“ nuotr./„Nissan BladeGlider“

„Nissan Europe“ viceprezidentas, produktų planavimo vadovas Ponzas Pandikuthiras pasakė: „Nissan“ kompanija, būdama elektromobilių rinkos pioniere, siekia sužavėti žmones ateities nulinės emisijos technologijomis, o „BladeGlider“ kaip tik tai ir daro“.

Per eilę metų „Goodwood“ greičio festivalyje išgarsėjo ne vienas sportinis automobilis, todėl negalima net įsivaizduoti geresnės vietos „BladeGlider“ pristatymui ir realiai pažinčiai su „Nissan“ pažangiojo mobilumo vizija“.

„BladeGlider“ nėra vienintelis sportinis automobilis, kurį „Nissan“ pristato festivalio savaitgalį. Lankytojai galės iš arti apžiūrėti ikona tapusį aukščiausios klasės modelį - „GT-R NISMO“, kuris renginio metu ketvirtadienį, penktadienį iš šeštadienį bandys dominuoti „Hillclimb“ rungtyje, primindamas žiūrovams, kodėl jis yra labiausiai trokštamas superautomobilis pasaulyje.

„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“
„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis