Tarp jų – ir lenktynių vairuotojų akademija „Dream 2 Drive“, kurios sportininkai į jau 22-rąjį kartą pamečiui „Promo events“ rengiamų prestižinių lenktynių trasą išvairuos joje dar nematytą „Volkswagen Scirocco GT24“ automobilį.
Paraišką pateikusios įmonės vadovas, automobilių sporto visuomenei gerai žinomas lenktynininkas Tauras Tunyla siūlo dvi intrigas, iš kurių vieną, jei viskas vyks pagal planą, žada atskleisti gerokai vėliau, o gal prieš pat varžybas.
Intriguoja ir tai, kad paraišką jau pateikusios komandos sudėtyje nenurodytas nė vienas atstovas, kuriam vasarą teks ginti ekipos garbę. To šių lenktynių istorijoje dar nėra buvę.
„Komandą bursime iš jaunų ir jau patyrusių talentų, kuriems priklauso šalies automobilių sporto ateitis, o teisę joje varžytis teks išsikovoti patiems pretendentams, – sako T.Tunyla. – Pradedantiems ir jau pažengusiems sportininkams pasiūlysime viską – nuo specialių treniruočių iki technikos aptarnavimo varžybose“.
Sportininkų atranką turėtų palengvinti ir dabar vykstantys virtualaus „Dream 2 Drive“ Europos čempionato pusfinaliai, kuriuose šimtas iš 1225 užsiregistravusių dalyvių kovoja dėl patekimo į finalus ir kontraktų dėl tolesnės karjeros komandoje.
Karantinas, ne tik Lietuvos lenktynininkus „suvaręs“ į virtualias trasas, dar pernai atvėrė ir naujų galimybių. Todėl nenuostabu, kad daugelis virtualių čempionų savo svajones ir siekius sėkmingai perkėlė į tikras trasas. Tarp jų ir „Dream 2 Drive“ čempionai Martynas Sidunovas, Domantas Ladauskas, Tauras Gudinavičius, jau spėję pabuvoti ir ant svarbiausiųjų Baltijos šalių tikrų lenktynių podiumų.
„Dream 2 Drive“ pavadinimas, kaip ir projekto idėja, gimė iš svajonės lenktyniauti. Per trejus metus padėjome ne vienam jaunam talentui žengti pirmąjį žingsnį į profesionalų automobilių sportą, o mūsų jauna komanda taip pat augo ir tobulėjo“, – prisimena T.Tunyla.
Jaunai komandai diriguoja ko gero jauniausias, tačiau jau turintis patirties puikus strategas, 28-erių Ignas Abečiūnas, su kuriuo kartu dirbama jau ketvirti metai. Per šį laiką ekipa tapo šiaurės Europos zonos TCR serijos vicečempione, laimėjo pirmąsias Lietuvos istorijoje naktines lenktynes.
Komandos vadovo nuomone yra nemažai kandidatų, nuo simuliatorių norinčių persikelti į tikras lenktynių trasas. Daug jų kultivuoja kartingų sportą, o tarp jų – nemažai jau sukaupusių reikiamą patirtį. Todėl suburti ekipą nebūsią sunku.
Nors komandos sudėtis dar nežinoma, tačiau jai keliami tikslai laimėti klasės įskaitą, nedaryti klaidų ir pasisemti kuo daugiau patirties. Juk ekipos perspektyva – Europos ilgų distancijų čempionatai.
„Norėdami žengti žingsnį į be galo konkurencingą Europos rinką, turime užtikrinti, kad kiekviena komandos grandis atliktų savo funkcijas nepriekaištingai ir efektyviai. Padaryta klaida – prarastas laikas. O ilgų distancijų lenktynės tuo ir yra žavios, kad jose viskas priklauso ne tik nuo vairuotojų“, – įsitikinęs „Dream 2 Drive“ vadovas.
T.Tunylos nuomone, jaunųjų sportininkų rengimas prieš kelis metus buvo sudėtingas ir brangus procesas, reikalaujantis daug nuvažiuotų kilometrų trasoje. Ši situacija labai pasikeitė tobulėjant technologijoms. Šiandien apsijungus skirtingų sričių profesionalams turime unikalią komandą su efektyvia metodika, atpiginančia pirmuosius žingsnius į brangų automobilių sportą ir padedančia tobulėti lenktynininkams.
Tačiau suburti talentingą komandą, tik viena, nors ir svarbi projekto dalis. Norint siekti aukštų rezultatų būtinas konkurencingas automobilis.
„Jį tikrai turime, – tikina T.Tunyla. – Mūsiškis skiriasi nuo visų kitų „Scirocco“, kuriuos žiūrovai jau yra regėję Palangos trasoje. O mes su juo šiemet debiutuosime“.
„Dream 2 Drive“ „Volkswagen Scirocco GT24“ – gamyklinio „VW Motorsport“ padalinio kūrinys, specialiai sukurtas Nurburgring 24h lenktynėms, TCR automobilių pirmtakas.
Iš viso tokių automobilių buvo pagaminta vos 12, iš kurių vienas – „Dream 2 Drive“ garaže. Automobilio rida nedidelė. Komanda su juo laimėjo pirmąsias Lietuvoje vykusias naktines lenktynes „Fast Lap night endurance“.
„Improvizacijų automobilio paruošimui šiame sporte būti negali, – teigia komandos vadovai. – Negalimi jokie nukrypimai nuo gamyklinių normų, surašytų aptarnavimo knygutėje“.
Visgi pernai komanda, naudodama trimates technologijas, gerokai pagerino sportinio automobilio aerodinamiką ir, be jokios abejonės, išvaizdą, kurios pokyčių patrauklumą turės progą įvertinti ir „Aurum 1006 km lenktynių“ žiūrovai.