2014-iesiems komanda pasiruošė iš pagrindų ir kelia ateinančiam sezonui aukštus tikslus. P.Lencevičius iš senojo BMW įsės į BMW Z3 kabrioletą, kuriam po variklio dangčiu sumontuotas N54B30 variklis iš kito BMW automobilio. Jis yra 3 l darbinio tūrio bei turi dvi turbinas – „standartinėje komplektacijoje“ jis išvysto daugiau nei 300 AG. Kiek „atsukti“ tikisi „NP Team“, komandos atstovai neatskleidė.
„Kodėl jį pasirinkome? Tai pigus variklis ir turi didelę perspektyvą“, – sakė P.Lencevičius. Norint padidinti jo galią, užtenka pakeisti turbinas į didesnes, sumontuoti didesnį tarpinį oro aušintuvą („intercoolerį“) bei perrašyti variklio valdymo programą. Priedo, tai – lengvas šešių cilindrų motoras, didžioji dalis jo bloko yra išlieta iš aliuminio.
Automobilis taip pat gaus visus „drifto“ varžyboms reikalingus patobulinimus – didesnį ratų išsukimą, reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius („coil'us“), saugos lankus ir kt.
P.Lencevičius atskleidė, kad vienintelis jį neraminantis dalykas – trumpa BMW Z3 ratų bazė. Automobilis su trumpu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų yra valdomas kiek sudėtingiau, juo lengviau padaryti klaidą. Tačiau maža BMW Z3 masė turėtų atpirkti galimus minusus.
Variklį surinkęs Mindaugas sakė, kad 800 AG – saugi riba. Galima būtų „atsukti“ ir apie 900 AG
T.Adomaičio automobilis – su 800 AG
Ne ką mažiau įdomus ir T.Adomaičio pasirinkimas. „NP Team“ komanda liko ištikima BMW markei ir į trečios serijos BMW (E46) kėbulą įdėjo BMW M50B25 variklį – 2,5 l darbinio tūrio, išvystantį 190 AG. Skamba turbūt nelabai įspūdingai?
Šis variklis garsėja tarp automobilių entuziastų kaip motoras, turintis didžiulį potencialą. Jį bandys išnaudoti „NP Team“ – senasis variklis iš naujo surinktas ir prie jo primontuota turbina. Planuojamas „saugus“ rezultatas – 800 AG. Kiek daugiau nei toną sveriančiame automobilyje. Tai – geresnis galios/svorio santykis nei greičiausiame pasaulio serijiniame automobilyje „Bugatti Veyron Super Sport“.
„Variklį surinkęs Mindaugas sakė, kad 800 AG – saugi riba. Galima būtų „atsukti“ ir apie 900 AG“, – pasakojo P.Lencevičius.
Važiuoklės perdarymai šiam BMW – standartiniai „driftiniai“. Didesnis ratų išsukimas bei „coil'ai“.
Dalyvaus varžybose užsienyje
Komandos vadovas Linas Ramoška pasakojo, kad „NP Team“ dar nėra sudariusi 2014-ųjų varžybų tvarkaraščio. „Kadangi nėra paskelbti jokie oficialūs Lietuvos čempionatų tvarkaraščiai, čia nieko pasakyti negalime“, – pasakojo jis.
Tačiau preliminarūs planai jau žinomi. L.Ramoška sakė, kad abu komandos vairuotojai turėtų dalyvauti varžybose Lenkijoje ir Latvijoje. Kalbėdamas apie Lietuvos vykstančius tarptautinius šoninio slydimo renginius, L.Ramoška minėjo Rytų Europos „drifto“ čempionatą (EEDC) – čia dalyvauti planuoja abu vairuotojai.