Organizacija tokių veiksmų ėmėsi po to, kai praėjusio savaitgalio Vokietijos GP metu nustatė, jog „Red Bull“ komanda savo „Renault“ variklius yra sureguliavusi taip, kad šie viduriniame sūkių intervale sukuria pastebimai mažesnį sukimo momentą nei teoriškai galėtų. Tokiu būdu gali būti pagamintas papildomas išmetamųjų dujų kiekis aerodinaminiais elementams apipūsti bei sukuriamas uždraustos traukos kontrolės sistemos efektas.
Įsigaliojus FIA direktyvai, kiekviena „Formulės-1“ komanda turės pasirinkti vieną iš pirmosiose keturiose sezono lenktynėse naudotų variklio reguliavimo schemų kaip pagrindą naudojimui tolesniuose etapuose, kurių metu motorų veikimo nustatymai – konkrečiai, sukimo momentas prie atitinkamo sūkių skaičiaus – galės skirtis ne daugiau kaip 2 proc. nuo pradinių, o uždegimo kampas – ne daugiau 2,5 proc.
Toks reglamentavimas reiškia, kad ši FIA techninė direktyva gali paveikti ne tik „Red Bull“ komandos, bet ir kitų ekipų pajėgumą.