Daugiau Dakaro 2019 naujienų rasite paspaudę čia
Balys Bardauskas pasakojo, kad jam bevažiuojant iš San Chuan de Markonos bivako į greičio ruožo startą, keistus garsus skleisti ėmė motociklo galinis ratas. Iki starto dar buvo likę apie 10 kilometrų.
Sustojęs lietuvis pastebėjo, kad turi problemų su stabdžiais – sulūžo galinės stabdžių trinkelės.
„Kokia yra gyvenime sėkmė. Nuvažiuoji 220 kilometrų link starto ir kaladėlės baigiasi tame posūkyje, kur stovi KTM komandos mašina. Likimas. Be galinių kaladėlių čia visi važiuoja. Esmė yra priekis. Bet nervinė įtampa, kai tu žinai, kad pas tave nėra galinių stabdžių. Nejauku“, – sakė Balys Bardauskas, kuriam gedimą pašalinti padėjo KTM komandos vyrai.
Sportininkas jau spėjo išgirsti internete plinatančias replikas dėl KTM pagalbos jam, bet šiems veiksmams Balys Bardauskas pateikė paaiškinimą.
„Nuėjau pas vyriausią teisėją. Vyriausias teisėjas filmavo įrašą. Pervažiavimo (pranc. liaison) zonoje, sportininkas, išvažiavęs iš bivako į startą, turi ribotą laiko limitą. Jeigu jis ten gali gauti pagalbą, pagalba yra leistina. Trasoje negali gauti pagalbos ir bivake negali gauti pagalbos. Liaison zonoje, kur yra laiko limitas, gali pasikrapštyti“, – kiek pyktelėjęs dėl pasirodžiusios informacijos sakė Balys Bardauskas.
Balio Bardausko žodžius patvirtino ir organizatorių atstovas Mathieu Marchand, kuris yra atsakingas už „Original by Motul“ dalyvius. Jis patikino, kad taisyklės pervažiavime pagalbos iš šalies nedraudžia.
„Tarp bivako ir greičio ruožo „Original by Motul“ dalyviai, jei jie turi problemų toje atkarpoje, gali gauti pagalbą. Čia nėra kažkokių specifinių taisyklių“, – kalbėjo Dakaro organizatorių komandos narys.
Po aštuonių etapų Balys Bardauskas klasifikuojamas 77-oje bendrosios įskaitos vietoje. „Original by Motul“ įskaitoje jis užima 16-ą vietą.