Panašu, kad dabar paaiškėjo, kodėl Rokas Steponavičius parduoda „meilužę“. Tik į pensiją tai tikrai nesiruošia, veikiau atvirkščiai – šturmuos naujas aukštumas. Todėl šią savaitę lankėsi Prancūzijoje.
Prisiminkime, ką šiais metais su „Škoda R5“ nuveikė Rokas ir Dovydas.
Po sėkmingo debiutinio sezono Lietuvos ralio čempionate (nuolat persekiojo lyderius, LARČ2 iškovojo bronzą), TOP10 „Costa Dourada ralyje“ (buvęs WRC etapas, kuriame į priekį praleido tik naujesnės modifikacijos Rally2 automobilius) ir istorinės bronzos „FIA Motorsport games“, Roko ir Dovydo ekipažas susilaukė didelio dėmesio.
Sulaukė kvietimo iš „Hyundai motorsport“
Nieko nuostabaus, kad lietuviai sulaukė viliojančio kvietimo iš „Hyundai motorsport“ gamyklos – dalyvauti naujojo 2025 metų „Hyundai I20 Rally2“ automobilio testavimo programoje.
„Tai – didelis pripažinimas, garbingas nuoseklaus visos komandos darbo šiame sezone įvertinimas. Dėl tam tikrų sutarties sąlygų kol kas negalime dalintis visais niuansais, bet tikimės, kad po kito testo ant žvyrinės dangos (jau netrukus planuojamas Portugalijoje) galėsime atskleisti daugiau informacijos ir detalių“, – sako R.Steponavičius.
Didelė garbė Lietuvos sportininkams
Rokas Steponavičius neslepia džiugsmo, gavęs tokią galimybę – išbandyti naujos kartos „Hyundai I20 Rally2“:
„Mes esame, ko gero, vieninteliai lietuviai, gavę tokį kvietimą iš gamyklinės komandos. „Hyundai“ paliko tikrai gerą jausmą – tai tiesiog technologiškai modernus sportinis automobilis, sukurtas tikrų profesionalų. Nuo pirmų kilometrų ant asfaltinės dangos su asfaltine pakaba jaučiausi gana komfortiškai, nors tai man buvo pirmas kartas. Tai yra labai svarbus rodiklis sportininkams, nes suteikia daug pasitikėjimo. O jis išugdo greitį. Esu labai patenkintas, praleidęs dieną su pasaulinio lygio komanda, bei sukaupęs naujos patirties“.
Dovydas Ketvirtis pridūrė, kad jam buvo labai įdomūs potyriai, važiuojant ant asfaltinės dangos: perkrovos, stabdymai – tai tiesiog visiškai kitoks jausmas:
„Ši diena mums, kaip ekipažui, suteikė dar daugiau pasitikėjimo, prie to labai prisidėjo gamyklos specialistai su savo patarimais“.
Komandos inžnierius Dalius Steponavičius, per savo ilgą karjerą autosporte matęs tikrai daug, neslėpė nuostabos:
„Kažkoks kosmosas. Kai buvau pripratęs rūpintis tiek automobilio nustatymais, degalų strategija ir kitomis techninėmis detalėmis vienas, o čia dirba 9 inžinieriai, atsakingi už labai siauras sritis, stebintys visus automobilio parametrus gyvai, važiavimo metu.
Yra sekamas net ekipažo pulsas, kraujo spaudimas, intensyviai dirbama apibūdinant automobilio elgseną po kiekvieno važiavimo. Tai privers daug ką permąstyti – kaip šoktelti kitais metais dar vienu laipteliu aukščiau visomis prasmėmis“.
Šiuo metu komanda laukia kitų testų ant žvyro dangos, ant kurios ekipažas turi daugiau patirties, nei ant asfalto.
„Esame labai dėkingi „Hyundai motorsport“ gamyklai už tokią galimybę. Lietuvos ralis tikrai taptų dar įdomesnis, greičiausioje klasėje intensyvėjant kovai ne tik tarp ekipažų, bet ir tarp skirtingų gamintojų“, – apibendrino R.Steponavičius.