Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paaiškėjo „Press ralio“ nugalėtojai: ant podiumo – ir ralio meistrai, ir 15min žurnalistai

Po dvi dienas trukusio itin permainingo „Press ralio“, leidusio žurnalistams ir automobilių sporto mėgėjams bei meistrams pasivaržyti įvairiose trasose kone visos Lietuvos gražiausiuose kampeliuose, paaiškėjo, kurie ekipažai pelnė nugalėtojų titulus. Tarp ralio nugalėtojų atsidūrė ne tik žurnalistai, bet ir visai Lietuvai gerai pažįstami ralio meistrai. O jungtinė „Mazda“ ir 15min komanda užėmė antrąją vietą komandinėje įskaitoje.
„Press rally“ daugybę apdovanojimų pelnė „Mazda-15min“ komanda
„Press rally“ daugybę apdovanojimų pelnė „Mazda-15min“ komanda / Andriaus Lauciaus nuotr.

Šiųmetis „Press ralis“ buvo itin įvairus. Sinoptikų prognozės nedžiugino: abi ralio dienas turėjo lyti lietus. Visgi pirmąją ralio dieną visus lepino vasariška šiluma ir buvo galima džiaugtis sausa kelio danga bei gerai prie asfalto kimbančiomis padangomis. Tačiau situacija kardinaliai pasikeitė antrą dieną pajūryje, kai vos akis pramerkę ekipažai suprato, jog lyja. Ir lietus, tai stipresnis, tai smarkesnis, lydėjo visus iki pat vėlyvo vakaro.

Tokie permainingi orai bei netikėti gedimai kortas sumaišė ne vienam „Press ralio“ dalyviui. Kai kuriems teko atleisti akceleratorių ir kontroliuoti slystančius iš trasos automobilius, kitiems pasikeisti padangas į tas, kurios geriau kimba su šlapiu asfaltu, treti gi patyrė netikėtų gedimų ir buvo priversti varžybas baigti drauge su pagalbų kelyje tarnybomis.

„Press“ klasių nugalėtojai

Tradiciškai „Press ralis“, gimęs kaip „Žurnalistų ralis“, išsaugo specialiai žiniasklaidos atstovams skirtą įskaitą, kurioje visi ekipažai išrikiuojami į skirtingas klases pagal automobilių galią. Čia svarbiausia, kad pirmasis vairuotojas ekipaže būtų aktyviai veikiantis žiniasklaidos atstovas.

Tad „Press“ klasėje „Iki 2000 cc“ pergalę pelnė 15min žurnalistas Tomas Markelevičius ir Tadas Martinaitis – panevėžiečių ekipažas. Jiedu nervus organizatoriams kuteno iki paskutinės akimirkos, mat likus savaitei iki ralio, duetą į pergalę atvežusiame „Mitsubishi Colt“ dar nė nebuvo variklio. Nepaisant to, automobilį buvo spėta surinkti ir išleisti į trasą.

VIDEO: Lietuvos ralio čempionas Giedrius Notkus įvertino Dakarsko pasirodymą Press rally su Mazda CX-60

Antroje vietoje čia liko Egidijaus Babelio ir Sauliaus Masono ekipažas su „Mazda CX-30“, treti – legendinį „Nissan Almera“, jau mačiusį ne vieną „Press ralį“, prikėlę Dainius Leonavičius ir Adomas Šablevičius.

Klasėje „Iki 3000 cc“ pergalę pelnė legendinio F1 balso, rašytojo ir automobilių salono „Tokvila“ vadovo – Kristijono Kaikario ir Gintauto Ignoto – ekipažas su „Toyota GR Yaris“. Antri šioje klasėje liko Mantas Kerevičius ir Eigilė Juodytė su „BMW 328i“, trečias – Timūro Augucevičiaus ir Gedo Saročkos ekipažas su „Mini Cooper S“.

Klasėje „Iki 4000 cc“ pirmosios vietos titulą gavo šiauliečių Antano Akučkos ir Akvilės Akučkaitės-Paulauskės ekipažas su „Ford Focus RS“. Antroje vietoje liko Artūras Samalius ir Šarūnas Tamulis su „Honda Civic Type-R“, o treti – šeimyninis Lino ir Gailės Butkų ekipažas, į šiųmetes lenktynes atsivariusius kasdien naudojamą „Saab 9-5“ universalą.

Klasėje „Virš 4000 cc“ dalyvių buvo itin nedaug. Tad pirmąją vietą čia iškovojo „Audi RS5“ vadeliojęs Renaldo Gabarto ir Vinco Gerdžiūno ekipažas. Antri liko panevėžiečiai Audrius Sutkus ir Giedrius Notkus, dvi ralio dienas trasas raižę su „Jaguar F-Pace SVR“ automobiliu.

„Sport“ klasių nugalėtojai

„Sport“ įskaitoje varžosi automobilių sporto mėgėjai, profesionalūs autosporto meistrai, tad nieko nuostabaus, jog šios įskaitos dalyvių sąraše visuomet mirga marga greičiausių šalies sportininkų vardai ir pavardės.

Šįkart „Iki 2000 cc“ klasėje čia pergalę pelnė Benediktas Bočkus ir Tomas Benetis su „Honda CRX“, antroje vietoje liko Justas Simaška ir Eglė Jakštytė, važiavę su „Mazda MX-5“, treti – Džiugas Radžius ir Justas Šniuolis, taip pat varžęsi su „Mazda MX-5“.

Klasėje „Iki 3000 cc“ pirmąją vietą iškovojo Andrius Sinkevičius ir Edvinas Šakalys su 1-osios serijos BMW, antri liko Edvinas Sabalys ir Radmilas Pusvaškis su „Porsche Boxster“, treti – Martynas Mickevičius ir Laima Urbonaitė su „Toyota GR Yaris“.

Klasėje „Iki 4000 cc“ pergalę šventė Martynas Utkinas ir Ovidijus Meilūnas su „Volkswagen Golf R“. Antras liko Manto Bytauto ir Mindaugo Kaminsko ekipažas su „Cupra Formentor“, o trečioje vietoje atsidūrė Aisvydas Paliukėnas ir Žygimantas Bagonas su „Porsche 911“.

Klasėje „Virš 4000 cc“ pergalę iškovojo Vyto Bilinsko ir Vyčio Šliažo ekipažas su „Porsche 911 Carrera S“. Antri liko Vytauto Švedo ir Jovitos Vitkauskės ekipažas su „Audi RS5“, o trečioje vietoje atsidūrė Robertas ir Erikas Valkeriai su „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“.

Varžėsi elektromobiliais

Pastaruosius kelerius metus vietos „Press ralyje“ užtenka ir elektra besivaržantiems ekipažams. Jei pradžioje užteko tiesiog šio tipo transportui skirtos įskaitos, dabar elektra važiuojantys ekipažai skirstomi į klases pagal automobilių galią.

Jokios nuostabos, kad įprasto elektromobiliams skirto Lietuvos įkrovos tinklo tokiose varžybose tikrai nepakanka, nes aktyviai spaudžiant akceleratorių baterija senka kur kas greičiau nei įprastai. Tad čia „Press ralio“ dalyvius gelbėjo renginio partnere tapusi išmanius įkrovos sprendimus kurianti bendrovė “Inbalance grid”, pasirūpinusi net keliais įkrovos taškais poilsio vietoje.

Klasėje „Iki 240 kW“ pergalę išplėšė Vaidotas Žala ir Lukas Miknevičius, važiavę su „Škoda Enyaq iV 80x RS Coupe“. Antri čia liko Rimantas ir Vilija Zapalskiai su „Tesla Model 3“, o trečioje vietoje atsidūrė estų ekipažas Henri Daum ir Marko Harjak su „Nissan Ariya“.

Klasėje „Virš 240 kW“ pergalę nusinešė Algirdas Gelžinis ir Vladas Vaitkus su „Tesla Model S Plaid“ modeliu. Antroje vietoje šioje klasėje liko Donatas Kundrotas ir Dainius Brandiškauskas su „Tesla Model 3 Performance“, o Mindaugas Rudys ir Mantas Sakalauskas, važiavę su „BMW i4“, pelnė trečiąją vietą.

Istoriniai automobiliai ir „turistai“

Tradiciškai viena iš įdomiausių ralio įskaitų yra skirta tiems, kurie nori pasivaržyti istoriniais automobiliais. Be jokios abejonės šioje įskaitoje susirenka įdomiausią ir įspūdingiausią techniką turintys ekipažai, kurių varžybos – ne tik galvosūkių, mįslių sprendimas, bandymas kuo greičiau pagal kelio knygą atrasti išslapstytus objektus, bet ir pasivaržymas sportinėse trasose. Drauge su jais toje pačioje įskaitoje varžosi ir „turistinės“ klasės dalyviai.

Tad „Istorinių“ automobilių įskaitoje pirmąją vietą pelėn Ramūno Žilionio ir Lino Žvinakevičiaus duetas su „MG B GT Sebring“ modeliu. Antroje vietoje liko Tado Vitkevičiaus ir Feliks Krivickij ekipažas su „ZAZ 965“ modeliu. Trečiąją vietą užėmė Donatas Rutkauskas ir Žilvinas Stonys su BMW 518i.

„Turistinių“ automobilių įskaitoje pirmąją vietą pelnė Audrius Degutis ir Marius Dvilaitis su „T0yota Corolla“, antroje vietoje liko Romas Kirkilas ir Robertas Valuckas su „Volkswagen ID.5 GTX“. Trečioje vietoje liko Justo Jančausko ir Sauliaus Jonaičio ekipažas „Porsche Cayman S“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai