Panašu, jog dabar federacija pasiryžo padaryti tai, ko nepadarė anksčiau – uždrausti padangų šildytuvus. Šis draudimas turėtų įsigalioti nuo kitų metų.
„Pirelli“ sporto direktoriaus Paulo Hembery teigimu, tokioms permainoms padangas tiekianti kompanija gali pasiruošti laiku.
„Kai anksčiau apie tai diskutavome, sužinojome, kad pilotams nerimą kelia tai, jog toks draudimas gali turėti įtakos jų saugumui. Žvelgiant į visą tai iš mūsų pusės, taip, mes galime tam pasiruošti. Mums tiesiog tam reikia laiko, kadangi visiškai pasikeistų padangų sudėtys, kurios bus naudojamos šiemet.“, – pasakojo „Pirelli“ atstovas P.Hembery.
Siekdama nuo 2015 m. mažinti išlaidas F-1, FIA ketina įvesti naujas taisykles, kuriomis vadovaujantis ekipoms nebereikės kurti unikalių bolidų pakabų bei stabdžių vėdinimo angų. Detalesnis išlaidų mažinimo planas turėtų būti aptartas ir patvirtintas šių metų birželio mėnesį.
Nuo 2015 m. taip pat turėtų padidėti minimalus F-1 bolido svoris – iki 701 kg. Federacija taip pat planuoja įvesti tam tikras taisykles, kurios neleis automobilių kūrėjams dar labiau padidinti priekinės važiuoklės dalies aukštį.