Visos naujienos apie 1006 km, rezultatai, galerijos (speciali lenktynių rubrika)
TAIP PAT SKAITYKITE: Kodėl 1006 km lenktynių kvalifikaciją laimėjo ne lietuviai?
Lenktynių eiga (naujausi įvykiai aukščiau)
FINIŠAS. Lyderių trejetukas nepasikeitė. Pirmą kartą istorijoje lenktynes laimėjo „Mercedes“.
9/373. „Mercedes AMG GT3“ dar stoja degalinėje. Bet turi pakankamą laiko atsargą. Iš dviejų „Circle K Miles Plus“ Audi į trečią vietą šoktelėjo Justo Jonušio vairuojama Nr.2 (per pilotų keitimą).
19/373. Paskutinis Stateta „Mercedes“ ekipažo keitimas. Prie vairo – buvęs F1 pilotas Janas Magnussenas. Jis užtikrintai važiuoja į pergalę, lenkdamas TDS Group „Porsche“ 3 ratais.
Pilotus keičia ir „Circle K Miles Plus“.
67/373. Anders Fjorbach „Stateta“ Mercedes AMG GT3) dar kartą pagerino trasos rekordą – 1:05.435 min.
SVARBU: Kurioms komandoms už PRO vairuotojus skiriamos baudos
91/373. Trasa išdžiūvo, greitis didėja. Didėja ir įtampa. „Circle K“ komandos akivaizdžiai stengiasi pakilti iki 1-2 vietų, važiuoja maksimaliu greičiu. LENKTYNIŲ NUGALĖTOJAI IR PRIZININKAI TIKRAI DAR NEAIŠKŪS.
O štai keletas karštų interviu su komandų vadovais ir linksmuoju Danu Azikejevu:
Iš lenktynių jau pasitraukė: „Kauno ASK“ LADA, „Porsche Baltics“ Nr.91, „Audosta“ (Porsche 911), „KAN-Therm/Ringaudų servisas“ (Lamborghini), „LG Oled“ (Porsche 992).
142/373. Tam tikra prasme kartojasi pernykštis scenarijus, kai „Circle K“ (Juta) ekipažai tik pačioje lenktynių pabaigoje pasivijo ir aplenkė konkurentus. Ir nors „Mercedes AMG GT3“ kitus konkurentus lenkia 1-2 ratais, raudonos „Audi GT3“ važiuoja agresyviai ir kyla aukštyn (P3 ir P4). Antroje vietoje – TDS Group-TOKS „Porsche 992“.
157/373. Labai skaudi avarija. Lyderiavusios komandos „Porsche Baltic“ Nr. 91 pilotas Tautvydas Rudokas, pakeitęs Robertą Kupčiką, išvažiuodamas į trasą su „slikais“ šlapioje vietoje akceleravo ir iš karto pradėjo slysti iš trasos.
Jį šlaitas mestelėjo į viršų, automobilis vertėsi ant stogo, nuvertė TV bokštelį. Medikai apžiūrėjo vieną nepilnametį žiūrovą ir TV operatorių, bet sužeidimų, regis, išvengta.
Akivaizdu, kad šioje vietoje būtini atitvarai. Ir ne tik per lenktynes, bet ir kiekvieną dieną.
170/373. Trasoje daug smulkių susidūrimų. Simas Juodviršis (Circle K Audi), lenkdamas Paulių Paškevičių (RD Signs, Lamborghini), atliko gana rizikingą manevrą, užkabino Lambo sparną. RD Signs po susidūrimo teko stoti, keisti keletą komponentų, tvarkyti stabdžių aušinimą, sakė komandos vadovas Eugenijus Andrulis.
Vėliau pirmosios „Circle K“ komandos „Audi“ susistumdė su Nemuno Dagilio pilotuojamu „Porsche 992“ nusileidime nuo viaduko. Bet be nuostolių.
196/373.„Circle K Miles Plus“ Audi Nr.1 (Julius Adomavičius) sunkiai laikosi ant kelio su „slick“ tipo padangomis. Teko stoti ir keisti į lietaus padangas.
„RD Signs“ Lamborghini turėjo problemų. Teko taisyti vairą:
Siūlome trumpą pažintį su šeimyniniu lenktynininkų duetu, atstovaujančiu „Ignera Bio-Circle by Dynamit“ komandai:
207/373 ratai. Dviem ratais atsiplėšusi nuo varžovų pirmauja „Stateta“ komanda su Le Mano ir F1 patirties turinčiais pilotais Andersu Fjordbachu ir Janu Magnussenu bei Edvinu Žadeikiu ir Eimantu Navikausku. Antroje vietoje – TDS TOKS Racing team su „Porsche 992“. Automobilį vairuoja Latvijos žiedo žvaigždė Valteris Zviedris, Ramūnas Čapkauskas ir Nemunas Dagilis. Trečioje vietoje – „Porsche Baltic“ Nr.91 su Robertu Kupčiku, Tautvydu Rudoku ir Paulium Žadeika.
220/373. Lenktynės tęsiamos. Bet iš karto trasosje, pirmajame sektoriuje apsisuko DHR komandos „Ginetta“. Laimei, neskausmingai, tik smulkūs nubrozdinimai.
230/373. Trasoje, starto-finišo tiesiojoje rimtą avariją patyrė Marius Bartkus, LG Oled „Porsche 992“ pilotas. Slidžioje trasoje iš pradžių priekiu trenkėsi į atitvarus, paskui sukdamasis ir smarkiai galu. CODE60 užtruks ilgai, nes padangos trasoje ištaškytos. TOP5 važiavusiai komandai tai didelis nuostolis, laukia remontas. LG Oled taikėsi jei ne į pergalę, tai bent į podiumą. Rezultatus rasite čia.
SUSIJĘ: Kuriam automobiliui Palangos trasa ir taisyklės palankiausios?
Ringaudų autoserviso „Lamborghini“ taip pat servise – iš vamzdžio pliūptelėjo liepsna, reikia apžiūros.
SUSIJĘ: Kas yra CODE60.
235/373. Komandos masiškai stoja keisti padangų – trasoje slidu. „Pituose“ – ankšta, sunku sutilpti visiems norintiems. BMW M4 Silhouette (Breitto Baltic Caps) užkilęs ant viaduko priekiu trenkiasi į atitvarus. Hemi Racing Seat Nr.44 apsisuka Klaipėdos posūkyje. Čiuožykla trasoje.
Oro temperatūra – 15 laipsnių, trasos – 18. Nelabai vasariškas oras.
243/373. Lyja. Trasoje slidinėja A.Gečiausko Audi GT3. Taip pat ir Jevgenijaus Sokolovskio Audi GT3. Komandos rizikuoja važiuoti slick tipo padangomis per lietų. Situacija trasoje labai „šlapia“.
O lyderių penketukas: 1. E.Navikauskas (Mercedes AMG GT3, Stateta). 2.Paulius Žadeika. (Porsche Baltic). 3. Paulius Paškevičius (RD Signs, Lamborghini). 4. Nemunas Dagilis (TOKS, Porsche 992). 5. mantas Janavičius (LG Oled, Porsche 992).
255/373. DMK komandos Audi TCR (Nr.13) slystelėjo pirmoje stabdymo zonoje – tiesiai nosimi į atitvarus. Vėl trumpas CODE60.
257/373. „Porsche Baltic“ Nr. 92 Tomas Svidinskas, panašu, po kontakto su „Antėjos“ BMW, pažeidė svarbius mechanizmus, galimai vairo traukę. Nes nebeužsuko ant viaduko pakilimo. CODE60.
279/373. Atrodė, kad „Circle K“ antroji komanda labai laiku pakeitė vairuotojus – Justas Jonušis užleido vairą Arūnui Gečiauskui (Kačerginės rekordininkui) prasidedant lietui. Jis išvažiavo su lietaus padangomis. Bet netrukus grįžo keisti jų vėl į „slickus“. Sąlygos permainingos: tai lyja, tai nelyja.
Trumpam grįžkime į lenktynių pradžią. Simas Juodviršis – apie smulkius incidentus su padangomis, o Paulius Paškevičius – apie gražų startą:
Likus 293 iš 373 ratų. Kauno ASK LADA sustojo boksuose. Iš variklio veržiasi garai. Panašiai, kaip buvo nutikę per treniruotę:
Likus 300 ratų lyderių TOP5: 1.Justas Jonušis (Circle K, Audi GT3). 2. Tomas Rudokas (Porsche 992). 3. Deividas Jocius (RD Signs, Lamborghini). 4. Ramūnas Čapkauskas (TOKS, Porsche 992). 5. Oskaras Brazaitis (Circle K, Audi GT3).
Likus 319 iš 373. Į trasą grįžta „Lamborghini“ Nr. 78 (Kan – Therm/Ringaudų servisas) grįžo į trasą, problemos išspręstos. Dovidas Najus pilotuoja šį automobilį. Paaiškėjo, kas buvo nutikę LAMBO.
„Porsche 911“ Nr.8. (Audosta by KTK racing) pasitraukė iš trasos ir taisomas atokiau esančioje techninėje zonoje. Panašu, kad neatlaikė pavarų dėžė, nes visas garažas „kvepia“ transmisijos alyva.
Likus 343 iš 373. Vėl CODE60. Komandose jau keičiasi pilotai, pilami degalai. Nr.15 (Albe Alliance) CUPRA Klaipėdos posūkyje gavo varžovo bakstelėjimą į galą ir „pabučiavo“ atitvarą.
SUSIJĘ: Kas yra CODE60, ką galima jo metu laimėti
Vėliau A.Rusteika (LG Oled, Porsche) tiesiojoje už degalinės, greičio gesinimo zonoje, slystelėjo ir užkabino atitvarą. Lūžo ratlankis, teko grįžti į boksus.
Likus 356 iš 373. Graži P.Paškevičiaus (RD Signs Lambo) ir Juliaus Adomavičiaus (Circle K, Audi R8 LMS GT3) dvikova. Audi posūkiuose turėtų būti greitesnė, bet Paulius ginasi nuo Juliaus. Galiausiai Julius prieš Klaipėdos posūkį pralenda į P2.
Analogiška kova dėl P4. Robertą Kupčiką (Porsche 992) spaudžia Simas Juodviršis (Circle K, antroji Audi GT3). Likus 348 rato Simas pralenkė varžovą.
Likus 366 ratų lenktynės tęsiamos.
Likus 370 ratų iš 373 – CODE60. Pokyčiai rikiuotėje. RD Signs komandos „Lamborghini“ pilotuojantis Paulius Paškevičius įveikė greičiausią ratą ir pakilo iš P4 į P2.
Iš rikiuotės galo (po variklio keitimo) startavęs LG Oled komandos pilotas Benjamin Barker pakilo iki P9.
Užsidegė Ringaudų serviso „Lamborghini“, vairuotojas N.Malaševičius sustojo ant viaduko ir išlipo iš automobilio. Skelbiamas CODE60, rikiuotė važiuoja minimaliu greičiu.
STARTAS. Jau formavimo rate apsisuko Simas Juodviršis (CIRCLE K) ir Karolis Gedgaudas (Ignera Bio-Circle by Dynamit). Netrukus ir Dovilo Čiutelės LADA.
Gedimai prieš startą
Ketvirtadienį ir penktadienį trasoje netrūko incidentų (vaizdo reportažai žemiau). Kontaktų ir rimtų remontų turėjo „Chemtransos“ ir „Kautros“ Porsche 911. Pirmasis, beje, po kontaktų buvo remontuojamas net du kartus.
Rimtas incidentas nutiko pretendentei mažų mažiausiai į podiumą – „LG Oled“ komandai (Porsche 992). Įgudusi Manto Janavičiaus ausis (jis yra grojęs akordeonu muzikos mokykloje) trasoje išgirdo, kad šiek tiek pakito variklio garsas. Skubiai sustojo pas mechanikus.
Diagnozė – variklio įtrūkimas. Teko skubiai gabenti variklį iš Estijos. O šeštadienio rytą automobilį komanda jau spėjo išbandyti kelyje į Latviją.
„Kauno ASK“ LADA taip pat patyrė nuotykių. Iš pradžių trasoje, patekus alyvai ant variklio, apsipylė dūmais. O penktadienio vakarą automobilis autovežiu išvežtas į Klaipėdą remontui. Pasirodo, po treniruotės, grįžus į servisą, „numirė kompiuteris“. Teko jį pakeisti.