Ši naujovė sulaukė labai didelio bandymuose akredituotų žurnalistų dėmesio, o „Ferrari“ komanda pažymėjo, kad tai kol kas yra laikinas jų siūlomos „Halo“ sistemos sprendimas. Iki šiol šis sprendimas buvo išbandytas tik simuliatoriumi, o dabar „Ferrari“ pabandė tai parodyti ir trasoje.
„Iš vienos pusės, visada reikia didinti pilotų saugumą per varžybas, bet iš kitos – galima nuspėti, kad sirgalių nuomonė bus nevienareikšmiška, – sakė britų ekspertas Jamesas Allenas. – Be aš nemanau, kad tai gali paveikti FIA nuomonę: negalima lyginti grožio su saugumu. Ir jei toks sprendimas išsaugos nors vieną gyvybę, vadinasi, jis yra būtinas. Kiek suprantu, ši sistema galėtų apsaugoti pilotą nuo kito bolido nulėkusio rato, tačiau vargu ar ji apsaugotų nuo nuplyšusios spyruoklės ar kitos stambios nuolaužos“.
„Tai kol kas laikinas sprendimas, kurio tikslas pirmiausia yra įvertinti piloto matomumą iš kokpito. Galutinis „Halo“ turėtų atrodyti dar gražiau. Kimis pasakė, kad matomumui šis sprendimas beveik netrukdo“.