Benediktas Vanagas: bus greitas ralis
„12 greičio ruožų su bendra lenktynių distancija daugau nei 8 tūkstančių kilometrų. Greičio ruožuose praleisime daugiau nei 4 tūkstančius kilometrų.
Startas Hail'e (tai apie tūkstantį kilometrų į šiaurę nuo Jeddah uosto). Taip organizatoriai bando išvengti taip visiems įgrisusių akmenų. Visgi akmeningas greičio ruožas žadamas (10-tas). Aš asmeniškai manau, kad akmenų pasitaikys ir daugiau. Žadamos trys dienos vien tik smėlyje ir kopose.
Maratono diena (dvi dienos be komandų pagalbos) numatoma Dakaro pradžioje.
Žiūrint į lenktynių schemą matosi, kad organizatoriai pabijojo dalyvius „kišti“ į Empty quarter gilumą. Spėčiau dėl saugumo.
Sakyčiau, Dakaras bus pilnas greičio“, – komentavo Benediktas Vanagas, „Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas.
Antanas Juknevičius: dardėsime per akmenis
Dar gegužę 2022-ųjų Dakaro trasa pristatyta skambiu šūkiu: „Sand on the menu“ („meniu – smėlis“). Pristatyme gražiai žadėta: „siekiant sukurti Dakaro dalyvių vertą iššūkį, maršrutas pasuks į Empty Quarter“. Kas nežinote, tai yra didžiausia Arabijos dykumos smėlio aikštelė, kurioje karaliauja pačios tikriausios ir didžiausios kopos. Taip savo komentarą pradeda Dakaro legenda tituluojamas Antanas Juknevičius.
„Pastaruosius kelis Dakarus, kaip skelbė organizatoriai, reikėjo apšilti kojas, o va #Dakar2022 jau bus tikras iššūkis. Žadėta, kad persikeldamas į Empty Quarter, Dakaras vėl grįš prie savo šaknų.
Sekmadienį įvyko antrasis oficialus trasos pristatymas. Skambiai žadėtų kopų nebeliko vos mašinas pakrovėme į laivą. Per pristatymą nė žodžiu neužsiminta apie Empty Quarter kopas, kurių laukė tikrojo Dakaro mylėtojai. Vietoj skraidymo per kopas, toliau bildėsime per akmenis“, – rašo A.Juknevičius.
--