Paskelbti „DHL Rally Elektrėnai“ greičio ruožų žemėlapiai

Penktadienį pačiame Elektrėnų centre rikiuosis sportiniai automobiliai – šeštadienį šiame mieste vyks šeštasis, priešpaskutinis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas, kuris įtrauktas ir į „FIA Baltic Rally Trophy“ kalendorių. Ralyje „DHL Rally Elektrėnai“ aštuonis greičio ruožus pasiruošę įveikti beveik pusšimtis ekipažų iš įvairių šalių.
Penktasis greičio ruožas
Penktasis greičio ruožas / Tomo Markelevičiaus nuotr.
Temos: 2 Ralis Elektrėnai

FIA dėmesys – papildomi įsipareigojimai

„Gavę „FIA Baltic Rally Trophy“ statusą šioms lenktynėms, jaučiame ir daugiau atsakomybės. Lietuvoje tik dvejos ralio lenktynės sulaukė tokio įvertinimo, todėl norime, kad iš užsienio atvykę ekipažai ir FIA stebėtojai išsivežtų tik pačius geriausius įspūdžius. Stengėmės visus „namų darbus“ atlikti laiku, kad varžybų dieną toks didelis ir dinamiškas renginys vyktų sklandžiai“, – pasakoja pagrindinis lenktynių organizatorius Ramūnas Čapkauskas.

Jam pritaria 2015 m. ralį „DHL Elektrėnai“ laimėjęs Vaidotas Žala.

Šiame ralyje labai mažai „tuščių“ kilometrų.

„Lenktynes Elektrėnų apylinkėse visi sportininkai mėgsta dėl kelių priežasčių. Pirma, tai vienos dienos formatas, leidžiantis sportininkams racionaliai planuoti savo laiką ir sąnaudas. Kai nereikia rūpintis papildoma visos komandos nakvyne, kai gali susikoncentruoti tik į greičio ruožus – tada lenktynininkai gali pademonstruoti tikrai gerus rezultatus. Antra, šiame ralyje labai mažai „tuščių“ kilometrų. Tai reiškia, kad greičio ruožų išdėstymas labai kompaktiškas, pervažiavimai trumpi, o tos atkarpos, kurias šiemet įveiksime po du kartus – bene smagiausios Lietuvoje. Greičio ruožus vienais metais galima važiuoti į vieną pusę, kitais – į kitą, bet šitie Elektrėnų apylinkių keliai tikrai niekada nenusibosta. Trečia, Elektrėnai yra beveik pačiame Lietuvos viduryje, tad sportininkams iš visų regionų tikrai yra patogu atvažiuoti ir dalyvauti lenktynėse,“ – komplimentų ralio organizatoriams negaili V.Žala.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Ketvirtasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Ketvirtasis greičio ruožas

Žilvinas Juršys, dar vienas organizatorių komandos narys, akcentuoja sportinę ralio pusę.

„Mes, lenktynininkai, sutinkame, jog Lietuvoje reikia didelių ralio švenčių. Tačiau tuos ralio festivalių vardus bene geriausiai pateisina žiemą vykstantis ralis greta Utenos ir „300 ežerų“ ralis. Mes pasirinkome kiek kitokią strategiją – kadangi su Ramūnu patys esame sportininkai, mums labiausiai ir rūpi sportinė dalis. Su Ramūnu daug metų dalyvaujame lenktynėse ir žinome, kas aktualiausia ekipažų nariams. Siekiame labai aukšto lygio sportinio renginio – kad sportininkams lenktynės paliktų tik geriausius įspūdžius. O žiūrovų irgi laukiame nemažai, nes esame vienas iš retų automobilių sporto renginių, kuris yra visiškai nemokamas.

Su Elektrėnų savivaldybės vadovais esame sutarę, jog vienas mūsų prioritetų – šventė miesto gyventojams, todėl bilietų pirkti nei į greičio ruožus, nei į koncertus nereikės. Tikimės, kad sportas ir linksma pramoginė programa šį savaitgalį Elektrėnuose puikiai derės“.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Aštuntasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Aštuntasis greičio ruožas

Greičio ruožus važiuos po du kartus

Lenktynės prasidės šeštadienį, 9.20 val. Pirmo greičio ruožo ilgis – 14,36 km. Sportininkai jį važiuos du kartus. Ta pati tvarka, kad kiekvienas greičio ruožas važiuojamas du sykius, galios visame ralyje. „Rinkome ruožus, kurių danga yra pakankamai tvirta: tikrai nenorime sulaukti vietos gyventojų nemalonės, kad po ralio keliai bus sunkiai išvažiuojami. Be to, su kelius prižiūrinčiomis įmonėmis esame sutarę, kad kelių tvarkymo technika į greičio ruožus išvažiuos iš karto po varžybų“, – žada R. Čapkauskas.

Varžybų organizatoriai pasistengė parinkti panašiai vienodo ilgio greičio ruožus. Antras ir ketvirtas greičio ruožas – 16,82 km, būtent po ketvirto ruožo sportininkai grįš į serviso zoną, kur galės kiek atsipūsti, mechanikai paruoš techniką vėlesniems greičio ruožams, o teisėjai perrikiuos sportininkus pagal realius rezultatus – vadinamasis „regrupingas“ numatytas būtent po 4-o greičio ruožo. Antroje lenktynių pusėje ekipažams po du kartus reikės įveikti dar du greičio ruožus – 13,3 ir 17,69 km.

Organizatorių žemėlapis/„DHL Rally Elektrėnai“ greičio ruožai
Organizatorių žemėlapis/„DHL Rally Elektrėnai“ greičio ruožai

„Būtent dėl „FIA Baltic Rally Trophy“ varžybų statuso mums reikėjo šiek tiek pailginti bendrą greičio ruožų ilgį. Tačiau manome, kad 124 kilometrai įdomiais Elektrėnų apylinkių keliais sportininkams neprailgs“, – teigia R.Čapkauskas, kuris ir pats lenktyniaus šiame ralyje.

Užsiminęs apie tai, jog žada trauktis iš Lietuvos automobilių ralio ir dėmesį sutelkti kitokioms lenktynėms, daugkartinis Lietuvos ir Baltijos šalių čempionas sako norįs gražiai baigti ralio karjerą: šis sezonas yra dešimtas iš eilės, kai Ramūnas dalyvavo visuose Lietuvos čempionatų etapuose.

„Iš principo noriu pravažiuoti ir abu likusius šio sezono ralius, kad mano ralio karjera baigtųsi simboliškai. Tada būsiu dalyvavęs absoliučiai visuose Lietuvos ralio čempionato etapuose per pastaruosius dešimt metų,“ – sako R.Čapkauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis