Lenktynėse varžosi labai skirtingi automobiliai – greičiausi BMW ir „Porsche“ vieną ratą įveikia per 1 min. 12 sek., o lėtesni modeliai užtrunka apie 15 sek. daugiau. Skirtumai tarp automobilių dideli tiek tiesiosiose, tiek posūkiuose, tad visiems sportininkams labai svarbu yra adaptuotis prie važiavimo didelėje grupėje.
Paskutiniosiose penktadienio treniruotėse greičiausios buvo tos pačios trys komandos, kurios pirmaujančias pozicijas užėmė ir anksčiau: „Skuba Racing Team“, „Circle K milesPLUS racing team“ ir „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“. Tiesa, jų vairuotojai viename rate buvo bent sekunde lėtesni nei anksčiau – juk važiuoti su 37 varžovais vienu metu sudėtingiau nei su 18.
Puikų tempą demonstravo ir TCR klasės automobiliai. „Hegelmann Transporte By Algirdai @nebankruruok.lt“ („Hyundai i30 N“) bei „ALM Motorsport“ („Cupra“) lenktynininkai demonstravo pavyzdinius vieno rato įveikimo laikus ir nedaug atsiliko nuo lyderių.
Po paskutinės repeticijos prieš lenktynes sportininkai dar neis ilsėtis. Penktadienio popietę jų laukia kvalifikacija – pagal jos rezultatus bus paskirstytos startinės pozicijos šeštadienio lenktynėse. Kiekvienais metais kova dėl kvalifikacijos nugalėtojo vardo ir specialios taurės, kurią šiemet steigia „Promo events“, būna itin atkakli.
Per „Aurum“ lenktynių istoriją yra buvę atvejų, kai kvalifikacijoje siekdami užfiksuoti kuo geresnį vieno rato įveikimo laiką sportininkai suklysdavo ir jų komandai visas savaitgalis baigdavosi net neprasidėjus pagrindinėms lenktynėms.
„Aurum 1006 km lenktynių“ kvalifikacija prasidės 16.15 val., o po 40 minučių trasoje liks tik dešimt geriausius laikus parodžiusių komandų. Jų sportininkai turės per 15 minučių parodyti viską, ką gali geriausia.