Patvirtintas naujas „Formulės-1“ rėmėjas – „Heineken“

„Heineken“ kompanija tapo globaliu „Formulės-1“ partneriu ir tituliniu Italijos GP etapo rėmėju, o kitais metais rems tris etapus, kurie kol kas dar nepatvirtinti. Internautai jau džiaugiasi šia žinia ir kuria linksmus memus su labiausiai viešas linksmybės mėgstančiu lenktynininku Kimi Raikkonenu.
Kimi Raikkonenas
Kimi Raikkonenas

Ši partnerystė startuos nuo šių metų lenktynių Monzoje, o kontraktas yra pasirašytas iki 2020 metų. „Heineken Brewery“ į „Formulę-1“ iš viso žada investuoti daugiau kaip 500 mln. JAV dolerių.

Jau paskelbta apie bendras iniciatyvas, nukreiptas saikingam alkoholio vartojimui. Oficialiais kompanijos pasiuntiniais „Formulėje-1“ tapo Davidas Coulthardas bei seras Jackie Stewartas.

Be to, „Heineken“ žada surengti tikrą technologinę revoliuciją F-1 lenktynėse įdiegiant skaitmeninį media turinį – kompanija turi milžinišką šios srities patirtį „Čempionų lygoje“ ir „Europos regbio taurėje“.

Nė vienos iš komandų „Heineken“ kol kas nežada atskirai remti, todėl kompanijos logotipas ant bolidų neatsiras, bet bus matomas trasose ir TV ekranuose.

B. Ecclestone'as sakė: „Heineken“ yra premijinis tarptautinis prekės ženklas su puikia reputacija. Aš sveikinu juos prisijungus prie „Formulės-1“ šeimos ir kartu laukiu milžiniškų bendrų kampanijų, tarp jų ir F-1 pasaulio čempionato trasose. Mus vienija inovatyvus požiūris ir darbas pramogų versle, todėl tikimės itin vaisingo bendradarbiavimo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis