Joninių savaitgalį Vokietijoje, greta Cunewalde miesto esančioje „Matschenberg Offroad Arena“ trasoje, net keturi kėbulinių automobilių įskaitoje „Touring AX“ besivaržantys bolidai nepasiekė finišo dėl variklių gedimų, o vienas įsigudrino užsidegti.
Labiausiai tikėtina, kad mums tiesiog pakliuvo brokuota detalė.
Deja, tarp nelaimėlių pateko ir klaipėdietis Paulius Pleskovas: jo pilotuojamo „Ford Focus“ jėgainėje esanti turbina subyrėjo per padirbėjusi tik per oficialias treniruotes, o atsarginis agregatas „viso gero“ pasakė antrojo kvalifikacinio važiavimo metu.
„Paaiškinti, kodėl nulūžinėjo pirmosios turbinos sparnuotė dar galima – ji jau buvo gavusi krūvį sezono pradžioje testų metu, reguliuojant motorą specialiame stende ir pirmuosiuose dvejose čempionato lenktynėse. Tačiau atsarginė turbina buvo visiškai nauja. Atsakymų kodėl ir ji lūžo komandos mechanikai nerado. Teoriškai taip atsitikti negalėjo. Visi variklio parametrai – alyvos spaudimas, temperatūriniai režimai ir pan. tiksliai tokie, kokie privalo būti. Labiausiai tikėtina, kad mums tiesiog pakliuvo brokuota detalė“, – apgailestavo TSK „Baltijos sportas“ pilotas.
Nesėkmė šiame etape iš tiesų labai apmaudi dar ir dėl to, kad būdamas Europos automobilių kroso čempionato senbuviu Paulius „Matschenberg Offroad Arena“ trasą žinojo kaip savo kišenę ir čia visada buvo labai greitas. Ne išimtis ir praėjusio savaitgalio kovos. Kvalifikacinių važiavimų metu lietuvio rezultatai nenukrito žemiau 3 vietos, o nuo lyderių skyrėsi vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis. Finalas žadėjo būti itin „aštrus“.
„Guostis galima, kad ir dalies varžovų technika neatlaikė varžybų krūvio. Dar trims „Touring AX“ klasės automobiliams sugedo varikliai, o vieno čeko – Lukaš Červeny – „Škoda Fabia“ užsidegė. Finalą pasiekė tik šešios mašinos“, – pasakojo P. Pleskovas.
Taip susiklosčius įvykiams Paulius gavo 16 taškų už rezultatus dviejuose kvalifikaciniuose važiavimuose ir buvo pozicionuotas kaip 8 finalininkas.
Iš viso 5-oje turnyrinės lentelės vietoje esančio klaipėdiečio sąskaitoje 54 taškai. Lyderiu tapo etapą Vokietijoje laimėjęs čekas Vaclav Fejfar (91 taškas) ir vienu tašku aplenkęs savo tautietį Otakar Vyborny.