Neilgai trukus prie šio pasiekimo priartėjo „BMW M3 Silhouette“, kurį tuo metu vairavo Benoit Dupontas – jis ratą įveikė per 1 min. 13,824 sek.
Pirmojoje treniruočių sesijoje, kurioje į trasą išvažiavo 21 lenktyninis automobilis, trečią greičiausią laiką parodė Simas Juodviršis su BMW M3 GTR – 1 min. 15,684 sek.
Treniruotės nesėkmingai prasidėjo „Lesta“ komandai – jos „Lotus 7 Replica“ varikliui, mechanikų žargonu, užvėlė indėklus. „Dabartinio variklio remontuoti neapsimoka, tačiau jau turime naują. Tikimės, kad spėsime jį įdėti iki rytojaus lenktynių“, – pasakojo vienintelis penktadienį važiavęs komandos vairuotojas Tomas Gruzdys.
Treniruočių sesijos pabaigoje, lėtėjimo zonoje, avariją patyrė Vytauto Švedo vairuojama „Aquila CR1“. Pasak lenktynininko, jis važiavo iš paskos keliems lėtesniems varžovams, kurie jį turėjo praleisti. Tačiau paskutinę akimirką prieš lėtėjimo zoną lėtesni varžovai užkirto kelią V.Švedui ir šis teturėjo du pasirinkimus – trenktis į kitą dalyvį arbą į akmens vatos ritinius. Sportininkas pasirinko antrąjį variantą, kuris „Aquila CR1“ kainavo prakiurusį radiatorių, rato šakę ir apdaužytas kėbulo detales.
„Kadangi „Aquila“ automobilis yra labai greitas, ne visi varžovai supranta, kad automobilis gali priartėti taip greitai. Teko lenkti prieš greičio gesinimo zoną. Maniau, kad priekyje važiuojantys vairuotojai mato mėlynas vėliavas ir mane. Jie pasitraukė šiek tiek į dešinę ir aš pagalvojau, kad jie mane praleidžia. Paaiškėjo, kad jie pasitraukė todėl, kad tokia buvo jų trajektorija. Paskutiniu momentu jie „uždarė dureles“. Rizikavau susidurti su kitais automobiliais, todėl per tūkstantąją sekundės dalį priėmiau kitokį sprendimą“, – pasakojo Vytautas Švedas. Plačiau apie šį incidentą skaitykite paspaudę čia.
Stabilų tempą demonstravo praėjusių metų nugalėtojai su „Porsche 911 GT3“ – visi treniruočių sesijoje važiavę vairuotojai demonstravo panašius rato įveikimo laikus, siekiančius 1 min. 16-18 sek.
Ironiška, kad ketvirtadienį 100 metrų sprinto lenktynes laimėjusi „Sparti reklama racing team“ su BMW 120d treniruočių sesijoje buvo priešpaskutinė – sugebėjo aplenkti tik su variklio problemomis susidūrusią „Lesta“ komandos „Lotus 7 Replica“.
Antroje treniruočių dalyje į trasą išvažiavo likę 20 automobilių. Čia greičiausi – „Radical“ automobiliai, o „Radical SR8“, vairuojamas Mindaugo Neliubšio, dar kartą pagerino trasos rekordą. Jis vieną ratą įveikė per 1 min. 12,682 sek. Ankstesni rekordininkai su „Radical SR5“ ankstesnį pasiekimą pagerino, tačiau nuo naujojo rekordo atsiliko – 1 min. 13,77 sek. Tokį laiką užfiksavo Rokas Steponavičius.
"Automobilis puikus, trasa puiki. Potencialo greitėti dar turime. Nenoriu prisikalbėti, bet manau, kad galime pagreitėti dar sekunde. Dabar tik apšildėme stabdžių trinkeles, padangas - nėra reikalo lėkti, dar ne kvalifikacija", - trumpai kalbėjo R.Steponavičius.
Nustebinti sugebėjo 1000 km lenktynėse neregėtas „Marcos Mantis Cup“. Vairuojamas Erico Qvicko, automobilis viename rate užfiksavo 1 min. 15,595 sek. rato įveikimo laiką.
Treniruotės anksčiau nei planuota baigėsi „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ komandai su „Porsche 968EBR“. Automobilį vairavęs Gediminas Udras praslydo lėtėjimo zoną už techninio aptarnavimo zonos ir įsirėžė į atitvarus. Tiksli žala automobiliui dar nežinoma, tačiau ši treniruočių sesija jam jau baigėsi.
Merginų komanda „Sostena-Renault sport“ antroje treniruočių sesijoje įveikė vos keturis ratus, tačiau to užteko. „Automobiliui viskas gerai, popietinėje treniruočių sesijoje taip pat dalyvausime. Dabar ruošiamės mini žiedui“, – trumpai komentavo vairuotoja Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė.
VISOS NAUJIENOS APIE 1000 KM LENKTYNES IR „15MIN GSR-TELŠIŲ STATYBA“ KOMANDĄ SPECIALIOJE RUBRIKOJE – www.15min.lt/1000km