Penktasis „Weekend Grand Race“ etapas šįsyk buvo pažymėtas ypatingomis lenktyniavimo sąlygomis. Išvakarėse lietus gausiai įmerkė trasos dangą, o tie, kurie yra lenktyniavę čia ant šlapios dangos, puikiai žino jos specifiką. Marijampolės autokroso trasos danga yra išties molinga. Kai sausa, sukibimas čia idealus, o ant dangos net galima įžiūrėti juodus dryžius nuo padangų gumos.
Tačiau užtenka menkiausio lietaus ir čia lenktynės tampa tikra dailiojo čiuožimo arena. Būtent taip ir įvyko šį kartą. Taigi, automobilių variklių galingumas čia jau nebebuvo pagrindinis koziris. Pergalės receptu čia tapo teisingai pasirinktos padangos ir individualus vairuotojų meistriškumas.
Tradiciškai diena prasidėjo nuo laisvųjų treniruočių. Jose dalyviai susidūrė su pačiomis sunkiausiomis sąlygomis, tačiau su kiekvienu važiavimu sukibimo vis daugėjo. Trajektorijos valėsi, tad iki tol gerokai virš minutės vieną ratą važiavę dalyviai galiausiai pradėjo fiksuoti po minute „lendančius“ laikus.
„Weekend Grand Race“ varžybų serijoje kiekvieną komandą privalo sudaryti trys vairuotojai, o viena jų būtinai turi būti dailiosios lyties atstovė. Būtent merginos ir pradėjo kvalifikacinius važiavimus. Vėliau prie automobilių vairų sėdo ir vyrukai, kol galiausiai visos komandos po tris kartus įveikė dešimties minučių kvalifikacijas.
Pagal kvalifikacijos rezultatus organizatoriai sudėliojo ir finalinę rikiuotę. Tiesa, finale dalyvių laukė kova jau nebe dėl geriausio rato įveikimo laiko, o dėl faktinių pozicijų trasoje. Iš viso finale dalyviams reikėjo įveikti 55 ratus. Finalą tradiciškai taip pat pradėjo merginos, o po 15 įveiktų ratų jos galėjo keistis su kolegomis vaikinais.
Nors finale ne visų dalyvių technikai pavyko atlaikyti tempą ir automobiliai stojo trasoje, tačiau finišą pasiekė daugiau nei pusė čia startavusių komandų. Beje, čia darbo turėjo ir teisėjai, kurių verdiktai kiek pakeitė realias finišo pozicijas. Jos buvo pakoreguotos todėl, kad kai kurioms komandos teko pritaikyti nuobaudas už vėliavų nepaisymą ar ne visai sportinius kontaktus.
Galiausiai geriausios šių komandinių varžybų ekipos buvo apdovanotos išskirtinėmis taurėmis bei gausiomis rėmėjų dovanomis. Organizatoriai tradiciškai nepamiršo ir kelių nominacijų. Viena iš jų – sportiškiausio automobilio titulas. Jį iškovojo komanda „Frankenšteinas“, į varžybas atvykusi itin išskirtinai atrodančiu „Mazda 323F“ automobiliu.
Greičiausia varžybų mergina tapo komandos „Coma“ vairuotoja Indrė Zatorskytė. Jai organizatoriai įteikė varžybų rėmėjo „Oksana Butkutė Permanant make up“ prizą. Greičiausiu vairuotoju vyru tapo komandos „Vietinė Fauna“ atstovas Andrius Inkrata. Jis apdovanotas UAB „Statybų agentas“ prizu.
Pagal kvalifikacinių važiavimų rezultatus buvo apdovanoti ir abiejų klasių – iki 1,8 litro ir virš šios ribos greičiausiųjų trejetukai. Įskaitoje iki 1,8 litro kvalifikacinių važiavimų nugalėtojais tapo ekipa „Coma“. Jiems įteikta ir UAB „Ratainė“ – „Euromaster“ dovana – dvi žieminės padangos. Antrąją vietą čia laimėjo ekipa „e4racing“. Ant trečiojo prizininkų pakylos laiptelio žengė „Vietinė Fauna“.
Įskaitoje virš 1,8 litro varikliais geriausią rezultatą pademonstravo komanda „Remapas“. Jiems taip pat atiteko dvi padangos. Antrą rezultatą užfiksavo „Black Star Motorsport“ trijulė, o trečią poziciją laimėjo „Boker Autolinija“ komanda.
Finalininkų gretose ant aukščiausio pakylos laiptelio žengė komandos „Vietinė Fauna“ nariai. Jiems įteikti „Nidos Stiegė“ įsteigti prizai. Antrosios vietos pakylą užėmė ekipos „Kvartalas“ atstovai, o treti penktame „Weekend Grand Race“ etape buvo „e4racing“ vairuotojai.
Varžybų organizatoriai dėkoja gausiam būriui ir kitų rėmėjų, prisidėjusių prie šių varžybų organizavimo – „Petro Metalai“, „Remapas“, „H2Auto“, „Autorojalis“, „Tentukai.lt“, „Remapas“, „Kartlandas“, „Binomas“, „Autotema“, „Sports Man“, „VR Centras“, „Rimantra“, „Hidrasas“, „Tema“.
Nors kol kas šeštojo „Weekend Grand Race“ etapo data dar nėra paskelbta, tačiau organizatoriai užsiminė, kad šiemet varžybos dar bus organizuojamos.