Pirmąją dieną finišavęs aštuntas, Giedrius Notkus ir Dalius Stiržanas antrąją ralio dieną pradėjo itin nesėkmingai. Duetas ketvirtame greičio ruože smarkiai kliudė vidinėje posūkio dalyje buvusį akmenį.
Lietuviai sustojo likus keliems kilometrams iki finišo, kuomet savaime užgeso automobilio variklis. Paaiškėjo, kad G.Notkų ir D.Strižaną sustabdė „numiręs“ alkūninio veleno padėties daviklis.
Ketvirtame greičio ruože vertėsi nacionalinės estų klasės dalyvių ekipažas, lenktyniavęs 112 numeriu pažymėtu sunkvežimiu. Tiesioje kelio atkarpoje prieš posūkį vairuotojas nesuvaldė bolido, nulaužė kelias pušis ir apsivertė.
Į pagalbą estams atskubėjo žiūrovai, kurie atvertė ir vėliau padėjo užgesinti užsidegusį automobilį. Po kelių minučių sunkvežimio ekipažas vėl tęsė lenktynes.
Penktame greičio ruože nepasisekė vienvaldžiam ralio lyderiui, estui Kasparui Koitlai. Jis laimėjo keturis greičio ruožus, tačiau penktame išlėkė iš trasos, kliudė medį, pažeidė važiuoklę bei numontavo padangą. Po tokio incidento K.Koitla buvo patrauktas iš trasos ir varžybas baigė joms vos įpusėjus.
Šeštame greičio ruože geriausią laiką parodė Egonas Kauras, kuris pirmąją ralio dieną sugebėjo užsidirbti net penkių minučių baudą. Tokia klaida vieną greičiausių sportininkų nubloškė toli nuo lyderių dešimtuko, tad jam teliko tiesiog važiuoti savo malonumui ir nebekovojant dėl nugalėtojo titulo.
Sportininkams įveikus septynis greičio ruožus pirmąją vietą užėmė nuolat buvusiam lyderiui ant kulnų mynęs estas S.Plangi.
Jis dabar turi gana tvirtą, beveik minutės persvarą prieš antroje pozicijoje klasifikuojamą suomį M.Niinemae. Trečias po septynių greičio ruožų – R.Ausas.
Po septynių greičio ruožų dar besivaržančių lietuvių Jono Pipiro ir Ričardo Baubino tandemas užima 40-ą vietą. Giedrius Firantas su Matu Valiuliu po šešių greičio ruožų buvo 44-oje pozicijoje, tačiau vėliau patyrė elektros gedimą ir iš varžybų pasitraukė. Tuo metu J.Pipiras ir R.Baubinas finišą pasiekė 39-oje vietoje.
Galiausiai ralį laimėjo savo persvarą išlaikęs estas Siim Plangi. Jis paskutinius du greičio ruožus važiavo jau kiek pasaugodamas techniką ir nerizikavo. Tokia taktika pasiteisino ir estas aplenkė antroje vietoje likusį suomį M.Niinemae bei trečioje pozicijoje finišavusį R.Ausą.