Centre montuojamas dviem turbokompresoriais aprūpintas V6 tipo variklis kilęs iš ištvermės lenktynėse dalyvaujančio „Peugeot 908“bolido agregato ir išvysto net 875 AG. Tokie skaičiai gerokai lenkia netgi „Formulės 1“ bolidų traukos chrakteristiką.
Idant būtų lengviau susidaryti bendrą vaizdą, galime paminėti, kad „208 T16 Pikes Peak“ sveria 875 kg, tai galios ir svorio santykis siekia 1 AG/kg.
(nuotr. „Peugeot“)/„Peugeot 208 T16 Pikes Peak“ |
„Peugeot“ sako, kad vamzdinį rėmą turinčio bolido svorio paskirstymas buvo kruopščiai išplanuotas siekiant optimalaus valdymo. Tarp detalių, kurias jis dalinasi su ištvermės lenktynėse naudojamu 908 lenktyniniu automobiliu yra transmisija, stabdžiai ir tokios aerodinaminės detals kaip oro įsiurbimo kanalai ir įspūdingas dviejų metrų pločio galinis sparnas. Pastaroji detalė buvo paimta iš pirmos kartos „908 Hdi FAP“ automobilio.
Gamintojo duomenimis „208 T16 Pikes Peak“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgeja per 1,8 s, nuo 0 iki 200 km/h per 4,8 s, o nuo 0 iki 240 km/h maksimalaus išvystomo greičio – per 7 s. Tokius gluminančius skaičius konstruktoriams pavyko pasiekti ne tik dėl 875 AG galios ir aerodinamikos, bet ir dėl keturių ratų pavaros. Sebastienui Loebui tai bus galingiausias lenktyninins automobilis jo karjeroje, vien jau šis faktas apie šį bolidą pasako daug ką.
(nuotr. „Peugeot“)/„Peugeot 208 T16 Pikes Peak“ |
Automobilis registruotas neribojamos konstrukcijos klasėje kartu su konkurentais turės didžiausius šansus pasiekti pergalę bendroje įskaitoje. „Pikes Peak“ automobiliams reikia labai daug galios, kadangi pakilimo varžybos Kolorado kalnuose kelia unikalų iššūkį technikai – kuo aukščiau jie važiuoja, tuo oras tampa retesnis, o motoras praranda trauką.
„Atmosferinio variklio atveju pakilus 100 metrų prarandamas vienas procentas turimos galios“, - aiškino „Peugeot Sport“ vadovas Bruno Faminas. Atsižvelgiant į tai, kad lenktynės pradideda 2,865 m aukštyje, o baigiasi dalyviams pakilus iki 4,301 m, šis faktorius yra labai svarbus inžinieriams. Jau ties starto linija kai kurie varikliai būna praradę apie 30 proc. savo potencialo.