„Philip Morris“ rems „Scuderia Ferrari“ iki 2015 m.

Nors „Marlboro“ cigarečių logotipų ant „Ferrari“ bolidų nėra jau keleri metai, „Philip Morris“ nusprendė iki 2015 m. pabaigos pratęsti komandos rėmimo sutartį.
Mašina iš šono
Mašina iš šono / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dabartinis kontraktas, pasirašytas dar 2005 m., turėjo baigti galioti šių metų pabaigoje. Taigi, bendradarbiavimas buvo pratęstas dar ketverių metų laikotarpiui.

„Ferrari“ dar praėjusiame sezone ant savo bolidų klijuodavo „Marlboro“ reklamą pakeitusį brūkšninį kodą, tačiau po kaltinimų paslėpta tabako gaminių reklama pašalino ir jį.

Šiuo metu didžiausias komandos ir „Philip Morris“ bendradarbiavimo rezultatas – prekės ženklas oficialiame „Scuderia Ferrari Marlboro“ komandos pavadinime.

Praėjusį savaitgalį ekipa pratęsė ir partnerystę su drabužių gamintoja „Puma“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai