„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Philip Morris“ rems „Scuderia Ferrari“ iki 2015 m.

Nors „Marlboro“ cigarečių logotipų ant „Ferrari“ bolidų nėra jau keleri metai, „Philip Morris“ nusprendė iki 2015 m. pabaigos pratęsti komandos rėmimo sutartį.
Mašina iš šono
Mašina iš šono / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dabartinis kontraktas, pasirašytas dar 2005 m., turėjo baigti galioti šių metų pabaigoje. Taigi, bendradarbiavimas buvo pratęstas dar ketverių metų laikotarpiui.

„Ferrari“ dar praėjusiame sezone ant savo bolidų klijuodavo „Marlboro“ reklamą pakeitusį brūkšninį kodą, tačiau po kaltinimų paslėpta tabako gaminių reklama pašalino ir jį.

Šiuo metu didžiausias komandos ir „Philip Morris“ bendradarbiavimo rezultatas – prekės ženklas oficialiame „Scuderia Ferrari Marlboro“ komandos pavadinime.

Praėjusį savaitgalį ekipa pratęsė ir partnerystę su drabužių gamintoja „Puma“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs