Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Pirelli“ nori pagyvinti F-1 kvalifikaciją, tačiau komandos nesutinka

„Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery pareiškė, kad „Formulės-1“ padangų tiekėjas norėtų pagyvinti kvalifikacinius važiavimus specialiai šiems skirta produkcija, tačiau tam priešinasi komandos.
„Pirelli“ padangos
„Pirelli“ padangos / „Scanpix“ nuotr.

Jau kuris laikas starto pozicijas lemiančiose varžybose ekipos ir lenktynininkai, užuot siekę geresnių rato įveikimo laikų, taupo padangas lenktynėms. Taip yra todėl, kad kvalifikacijai ir sekmadienio varžyboms skiriamas bendras padangų komplektų kiekis.

„Pirelli“, savo ruožtu, jau ne pirmą kartą siūlo atskirti šiems važiavimams, bent trečiajai jų daliai, skirtą produkciją, neleidžiant jos perkelti į lenktynes, bei galbūt net sukurti specialiai šeštadienio važiavimams skirtą gumos rūšį.

„Mes galėtume nedelsiant prie to pereiti. Galėtume paruošti specialią rūšį arba išlaikyti dabartines“, – pažymėjo P. Hembery.

„Nepaisant to, komandos mano, kad dabartinis formatas yra geras, o sporto gerbėjams įdomios padangų naudojimo taktikos“, – apgailestavo specialistas.

„Visgi, jei trečiąją kvalifikacijos dalį tribūnose stebintis žiūrovas nemato daug veiksmo, tuomet jie pradeda kaltinti

„Pirelli“, manydami, kad mes nenorime išleisti daugiau pinigų, tiekdami daugiau padangų.“

Kartu P. Hembery atmetė kaltinimus, esą italų kompanija šių metų sezonui specialiai sukūrė tokias padangas, kokių iki šiol negali perprasti daugelis komandų. Ekipų patiriamos problemos, specialisto nuomone, yra susijusios su bolidų, o ne gumos pokyčiais.

„Nesutinku su tais, kurie tvirtina, kad padangų veikimo intervalas yra pernelyg siauras – temperatūros atitinka tas, kokias ir planavome“, – sakė „Pirelli“ autosporto vadovas.

„Kas šiemet ženkliai pasikeitė, tai pats padangų naudojimo pobūdis. Matosi, kad trasoje gerokai daugiau slydimo bolido galu. Be to, girdėjome lenktynininkų komentarų, esą trūksta sukibimo įsibėgėjant, tačiau, mano nuomone, tokios problemos nėra.“

„Pakeitus taisykles, reglamentuojančias išmetimo sistemas, bolidai tikrai tapo ne tokie stabilūs. Dėl to prasisuka ratai ir kaista padangų paviršius, todėl normalu, kad jos gerai neveikia.“

„Kita vertus, dabar gerokai mažiau skiriasi skirtingų bolidų pajėgumas. Praėjusiais metais sekundė skyrė „Red Bull“ ir „McLaren“, o dabar į tą pačią sekundę antrojoje kvalifikacijos dalyje Ispanijoje tilpo net 16 automobilių.“

„Netiesa, kad mes tyčia pabandėme sukurti neįveikiamą iššūkį. Kituose savo bandymuose „Renault“ bolidu patikrinsime komandų atsiliepimus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos