Ekipos Melburne (Australija), Sakhire (Bahreinas) ir Šanchajuje (Kinija) naudos minkštas ir vidutinio kietumo padangas. Tuo tarpu Sepange, Malaizijoje, ant bolidų bus dedamos kietos ir vidutinio kietumo padangos.
„Paskutiniuose bandymuose surinkta informacija parodė padidėjusį skirtumą tarp kietų ir vidutinio kietumo bei vidutinio kietumo ir minkštos sudėties padangų. Tai leis komandoms imtis įdomensių taktikų bei suteiks galimybę pagerinti savo perspektyvas lenktynių metu“, – rašoma „Pirelli“ pranešime.
„Pirelli“ autosporto direktoriaus Paulo Hembery teigimu, naujosios padangos šiemet bus patvaresnės nei tos, kurios buvo naudojamos pernai.
„Kol kas priėjome tokią išvadą, kad 2014 m. padangos dėvisi lėčiau nei jų pirmtakės. Mes taip pat įvykdėme kitą savo tikslą. Naujosios padangos mažiau lupinėsis, tad trasoje matysime mažiau gumos gabalų“, – sakė „Pirelli“ specialistas P.Hembery.
„Pirelli“ atsižvelgdama į pirmoms keturioms lenktynėms parinktas padangas mano, kad sportininkai varžybų metu techninio aptarnavimo zonoje apsilankys vidutiniškai 2-3 kartus.
Etapas | 2014 m. padangų sudėtys | 2013 m. padangų sudėtys |
Australijos GP | Minkštos/Vidutinio kietumo | Itin minkštos/Vidutinio kietumo |
Malaizijos GP | Vidutinio kietumo/Kietos | Vidutinio kietumo/Kietos |
Kinijos GP | Minkštos/Vidutinio kietumo | Minkštos/Vidutinio kietumo |
Bahreino GP | Minkštos/Vidutinio kietumo | Minkštos/Kietos |