Pirmąją dieną Viduržemio jūros saloje vyksiančiame ralyje laukia 3 greičio ruožai, važiuojami dukart. Dviejų iš jų ilgis yra apie 30 km, o vieno – 7,4 kilometro. Iš viso Kipro ralį sudarys 14 greičio ruožų, iš kurių ilgiausias bus daugiau nei 40 kilometrų ilgio. Kovo 13–15 dienomis vyksiantis ralis bus vienintelis šį sezoną, kai kovojama itin mišrioss dabgos trasose.
Tačiau kai dar gerokai prieš startą buvo nuspręsta, jog dėl sąnaudų mažinimo lenktynininkai asfalto trasoje varžysis žvyro dangai skirtomis padangomis, iškilo techninių kliūčių. Pagrindinė dilema – tai galimas tokio tipo padangų greitas nusidėvėjimas, perkaitimas bei labai pablogėjusios automobilio valdymo sąlygos.
Dėl to, kad varžytis teks esamoms sąlygoms nepritaikyto gumos mišinio padangomis, susirūpinimą išreiškė nemažai lenktynininkų, įskaitant ir asfalto trasų ekspertą Sebastieną Loebą. Šioms abejonėms patikrinti greičiausios WRC komandos – „Citroen“ ir „Ford“ – atliko bandymus. Siekta išmėginti, kaip vienintelio padangų tiekėjo „Pirelli“ gaminys „Scorpion“ dirba neįprastomis sąlygomis. „Ford“ stovykla šios savaitės pradžioje nuvyko į Alikantę (Ispanija), o „Citroen“ bandymus Sardinijoje (Italija) atliko maždaug prieš 2 savaites.
„Pirelli“ atstovas Mario Isola bandymus komentavo taip: „Akivaizdu, kad mums tai nėra geriausia situacija, kadangi kompanija gamina lenktyninę produkciją, skirtą specifinėms sąlygoms, tačiau tai yra kompromisas, kuris leidžia komandoms bei gamintojams išvengti papildomų išlaidų, susijusių su daugybės atsarginių dalių transportavimu. Pamatę rezultatus, esame patenkinti.“
„Bandymai, vykę skirtingose vietose mums taip pat pasitarnavo – Ispanijoje vyravo vingiuoti keliai, padengti šiurkščiu asfaltu, o Sardinijoje keliai buvo tiesesni su daugiau greitų posūkių ir lygesniu asfaltu. Oro sąlygos buvo panašios, kokių tikimės sulaukti Kipre, o Sardinijoje bandymu metu dar ir palijo – tai taip pat gali nutikti ir Kipre.“
M.Isola paminėjo, kad testų metu „Pirelli Scorpion“ įrodė, kad jomis galima išties neblogai važiuoti asfalto danga, taip pat jos pakankamai ilgai nenudyla. Susirūpinimas dėl to, kad padangų paviršiuje dėl perkaitimo gali atsirasti gumbų, nepasitvirtino. Anot M.Isolos, įspūdžiai iš lenktynininkų pusės taip pat buvo neblogi, nors šiems ir teko visą laiką kovoti su kur kas plačiau po trasą slydinėjančiu automobiliu.
Italas pateikė pasiūlymą, kad po ilgiausiųjų pirmojo ir ketvirtojo asfalto greičio ruožų – „Panagia 1“ ir „Panagia 2“ komandoms būtų suteikti galimybė pakeisti padangas naujomis. Tarptautinė automobilių federacija (FIA) į tai atsižvelgė, tačiau sutiko, kad pirmajai dienai būtų suteikta ne aštuonios, o keturios papildomos padangos. Dėl to M.Isola pasiūlė išeitį lenktynininkams – kuro papildymo metu pateikti ekipažams po du ratus naujomis padangomis. Kadangi lenktyniniame automobilyje dar yra 2 atsarginiai ratai, todėl jie galėtų startuoti greičio ruože su 4 visiškai naujomis padangomis.