Italijos grafas Giovanni Lurani, davęs pradžią šių nedidelių, bet labai greitų lenktyninių automobilių gamybai, įsivaizdavo, kad lenktynininkams tai bus paskutinis patikrinimas prieš žengiant į Formulę 1. Taip ir įvyko, daugybė garsiausių pasaulio sportininkų dalyvavo „Formula Junior“ lenktynėse, ten buvo pastebėti ir pakviesti į automobilių sporto karalienės F1 komandas. Tai kokia gi technika ir lenktynininkai atvyksta į Kauną?
„Formula Junior“ bolidų konstruktorių pavadinimai jau nelabai žinomi šiuolaikiniame lenktynių pasaulyje. „Stanguellini“, „Sadler“, „Gemini“, „Terrier“, „Huffaker“, „Mallock“ ir kitų gamintojų vardai garsiai skamba tik istorinių formulių pasaulyje. Bet jų kūriniai ne vienam šiuolaikiniam automobiliui pakrautų malkų. „Formula Junior“ sveria tik 400 kg, jų 120 AG varikliai nuo 0 iki 100 km/h bolidą pagreitina per 4 sekundes.
Už brangiausią parduodamą bolidą prašoma 150 000 JAV dolerių.
Kadangi visi automobiliai privalo atitikti laikmečio techninius reikalavimus, tai ir kova tarp jų būna nevaikiška. Kaip ir jų kaina. Šiuo metu už brangiausią parduodamą bolidą prašoma 150 000 JAV dolerių. Pigiausias egzempliorius įkainotas 25 000 svarų.
Į lenktynes Kaune jau užsiregistravo 37 dalyviai iš JAV, Australijos, Naujosios Zelandijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Danijos, Švedijos.
Birželio 2 dieną (šeštadienį) nuo 16.00 val iki 18.00 val. dalyviai aistruoliams prisistatys Kauno Rotušės aikštėje. „Formula Junior“ lenktynes birželio 3 dieną (sekmadienį) „Nemuno žiede“ paįvairins klubo „Retromobile“ ekspozicija ir paradas, automobilių, pagamintų iki 1990 metų parodomieji važiavimai, „Formula student“ testai.
Pasivažinėjimą dviviete formule galės laimėti bet kuris renginio žiūrovas.