Pirmą Meksikos WRC dieną čempionato lyderis ir jo komanda patyrė fiasko

Šių metų WRC čempionato lyderio, esto Otto Tanako komandą „M-Sport Ford“ ištiko tikra tragedija. Po efektingai laimėtų pirmųjų dviejų greičių ruožų, Ottui Tanakui SS3 greičio ruože sugedo bolido turbina. Netrukus su viena po kitos problemomis susidūrė ir jo komandos draugai, kuriems kova dėl pergalės ralyje taip pat baigėsi.
Ottas Tanakas Meksikos WRC, pirmoji diena
Ottas Tanakas Meksikos WRC, pirmoji diena / O.Tanako FB nuotr.

Ottui Tanakui šis greičio ruožas tapo tikru košmaru. Jis turėjo problemų su turbina, dėl ko ne kartą turėjo stoti ir galiausiai tik šiaip ne taip finišavęs SS3 greičio ruože, lyderiui prarado apie 7 minutes.

Likusiuose greičio ruožuose važiuodamas tausojant leisgyvę turbiną, serviso zoną jis pasiekė atsilikdamas net 12 min. Nusileisdamas net žemesnės „Rally 2“ klasės bolidus vairuojantiems lenktynininkams. Jam kova dėl pergalės šiame ralyje jau baigta.

Ne ką geriau sekėsi ir jo komandos draugams. „M-Sport Ford“ antrasis pilotas Pierre-Louis Loubet nuvažiavęs nuo kelio trenkėsi į uolą ir sugadinęs bolido vairo mechanizmą, prarado apie pusvalandį.

Jourdanas Serderidis, kuris šiame ralyje irgi vairavo „M-Sport Ford“ bolidą. Taip pat įsivėlė į incidentą trasoje, po kurio net užblokavo kelią. Trasoje buvo parodytos raudonos vėliavos ir graiko bolidas nutemptas į saugumo zoną. Jo kova dėl bent kiek aukštesnių pozicijų taip pat baigėsi.

Tuo tarpu po penkių greičių ruožų kova dėl pergalės kaip niekad aštri! Nuolat dėl sekundės dalių kovojančius E.Lappi ir S.Ogier skiria vos 1,4 sek. skirtumas!

WRC Meksika rezultatai po SS5
WRC Meksika rezultatai po SS5

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų