Ottui Tanakui šis greičio ruožas tapo tikru košmaru. Jis turėjo problemų su turbina, dėl ko ne kartą turėjo stoti ir galiausiai tik šiaip ne taip finišavęs SS3 greičio ruože, lyderiui prarado apie 7 minutes.
Likusiuose greičio ruožuose važiuodamas tausojant leisgyvę turbiną, serviso zoną jis pasiekė atsilikdamas net 12 min. Nusileisdamas net žemesnės „Rally 2“ klasės bolidus vairuojantiems lenktynininkams. Jam kova dėl pergalės šiame ralyje jau baigta.
Ne ką geriau sekėsi ir jo komandos draugams. „M-Sport Ford“ antrasis pilotas Pierre-Louis Loubet nuvažiavęs nuo kelio trenkėsi į uolą ir sugadinęs bolido vairo mechanizmą, prarado apie pusvalandį.
Jourdanas Serderidis, kuris šiame ralyje irgi vairavo „M-Sport Ford“ bolidą. Taip pat įsivėlė į incidentą trasoje, po kurio net užblokavo kelią. Trasoje buvo parodytos raudonos vėliavos ir graiko bolidas nutemptas į saugumo zoną. Jo kova dėl bent kiek aukštesnių pozicijų taip pat baigėsi.
Tuo tarpu po penkių greičių ruožų kova dėl pergalės kaip niekad aštri! Nuolat dėl sekundės dalių kovojančius E.Lappi ir S.Ogier skiria vos 1,4 sek. skirtumas!