Pirma ralio diena A.Kanopkinui ir „CFMOTO Thunder Racing Team“ prasidėjo dideliais iššūkiais

Pirmoji sportinė ralio diena Antanui Kanopkinui buvo visai kitokia, nei sklandžiai ir lengvai praėjęs „Rallye du Maroc“ prologas.
Antanas Kanopkinas Maroko ralyje
Antanas Kanopkinas Maroko ralyje / Komandos nuotr.

Dėl sekmadienį vykusių stiprių liūčių ir sutrikdytos ralio karavano logistikos pirmadienio greičio ruožas buvo sutrumpintas – dalyviai turėjo įveikti 200 kilometrų pervažiavimų ir 180 km greičio ruožą. Pasiekęs finišą Antanas Kanopkinas džiaugėsi dėl sutrumpėjusio atstumo – jau nuo pirmųjų dienos kilometrų jam teko kovoti su techninėmis problemomis.

„Labai sunki diena – daug techninių nesklandumų. Dieną pradėjau be vairo stiprintuvo. Norint suprasti ką tai reiškia siūlau tiems, kas turi keturratį, ištraukti saugiklį, atsakingą už šią sistemą ir pabandyti pravažiuoti slalomą kur nors žvyro karjere. Jau vien tai atėmė labai daug jėgų ir energijos“, – grįžęs į bivaką kalbėjo „CFMOTO Thunder Racing Team“ pilotas.

Vargstant dėl neveikiančio vairo stiprintuvo, vėliau nustojo veikti navigacijos sistema. Paskui sportininkas susipažino ir su dar niekada nematytu gedimu – nebeveikiančiu lambda zondu. Šis yra atsakingas už deguonies kiekio matavimą išmetamosiose dujose ir yra svarbus sklandaus variklio darbo elementas.

„Diena ilga ir sudėtinga, pareikalavo labai daug jėgų. Džiaugiuosi, kad ji buvo trumpesnė, nei buvo numatyta vakar, bet tuo pačiu gaila, kad praradau labai daug brangaus laiko prieš savo varžovus“, – pasakojo A. Kanopkinas ir užsiminė, kad dar keturios dienos lenktynių, tad pasiduoti tikrai nežada.

Antradienį sportininkai turės įveikti penkis šimtus kilometrų. Greičio ruožas, pasak organizatorių, bus sudarytas iš akmenų, taip pat netrūks važiavimo dirvožemiu ir smėliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis