„Trasa buvo labai gera, turėjome ir didelio greičio, ir aukštų kopų. Keturračiai be vargo kilo į visas, net ir aukščiausias, smėlio kopas. Nei karto neįstrigome, karštis taip pat nebuvo problema. Tiesa, mums, kaip ir daugeliui kitų dalyvių, baigėsi degalai. Mums buvo likę vos keli kilometrai iki jų pasipildymo zonos, tad reikėjo laukti kol atvažiuos organizatoriai ir priveš papildomo benzino“, – pasakojo Antanas Kanopkinas.
Sportininkas sakė, kad bake likus keliems litrams benzino kylant į stačią kopą pradėdavo trūkti degalų: „Taip nutikdavo todėl, kad siurblys bake yra sumontuotas priekyje, o kylant į kopą visi degalai subėga į bako galą. Taip ir važiavome, bandydami pagauti benziną bake. Mechanikai bandys rasti sprendimą iki rytojaus, nes ateinančios dienos bus dar ilgesnės, o kopos nemažės.“
Adomas Gančierius, pasiekęs finišą, pasakojo apie tas pačias problemas, ištikusias trasoje. Beje, abiem „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos nariams degalai baigėsi bandant įveikti tą pačią kopą.
„Daug kas sakė, kad kopos bus sunkiai įveikiamos, tačiau mėgavausi kiekviena iš jų. Aišku, nėra lengva, bet keturračiai puikiai tvarkėsi su tokiomis sąlygomis. Labai gaila, kad iškilo tokia nenumatyta problema, bet tikimės, jog organizatoriai priims atitinkamus sprendimus, padėsiančius to išvengti kitomis dienomis. Degalai baigėsi ir daugiau dalyvių“, – kalbėjo A. Gančierius.
Antradienį dalyvių laukia 365 kilometrai, iš kurių 257 sudarys greičio ruožas. Šis bus sudarytas vėl daugiausiai iš smėlio bei kopų – jų, pasak organizatorių, čia bus beveik 90 procentų, o 10 procentų atstumo teks įveikti išdžiūvusio ežero dugnu.