Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmąją Breslau ralio dieną „CFMOTO Racing Team“ komanda sprendė navigacinius rebusus

Pirmadienį Lenkijoje prasidėjo „Rallye Breslau“ varžybos. Jose dalyvių vienas po kito laukė du greičio ruožai. Kaip vėliau paaiškėjo, juose lenktynininkams teko spręsti nemenkus navigacinius rebusus. „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos nariai neišvengė smulkių klaidų, tačiau išsaugojo techniką ir tęsia kovą, rašoma pranešime.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Mariaus Kunigiškio nuotr.

Dar prieš startą komandos lenktynininkas ir vadovas Antanas Kanopkinas teigė, kad svarbiausia bus nepadaryti tų klaidų, kurios ankstesniais metais šiose varžybose komandą lydėdavo pirmuose greičio ruožuose. Tačiau pakeisti kasmetinės tradicijos šįkart vėl nepavyko – pirmoji diena buvo pažymėta minučių deginimu klaidžiojant.

„Pirmame greičio ruože padarėme pakankamai daug klaidų, kad dabar turėtume dar keturias dienas jas taisyti. Paklydome, praradome laiką. Klasikinis mūsų startas. Kaip visuomet – atsispiriame nuo dugno ir tuomet į viršų. Antras greičio ruožas labai patiko. Sudėtinga navigacija, bet labai puikus greičio ruožas. Keturračiai atlaikė, ruošiamės rytojui“, – sakė Antanas Kanopkinas.

Dalį trasos Antanas Kanopkinas važiavo kartu su kitu komandos keturratininku Adomu Gančieriumi. Beje, pastarasis Breslau ralyje startavo po rankos traumos, kurią prieš porą savaičių patyrė ralio varžybose Albanijoje.

„Nuo Albanijos niekur nevažiavau, gydžiausi ranką, tačiau vis dar jaučiu skausmus. Tačiau šiandien viskas pavyko neblogai. Apart vienos navigacinės klaidos, kuri kainavo penkiolika minučių, rimtesnių paklydimų nebuvo. Antrame greičio ruože navigacijos buvo mažiau. Ten jau buvo pravažiavę 200 dalyvių, tai teliko tik lėkti ir stebėti kelio knygą. Visgi antrame kilometre turėjau smūgį į ranką, todėl turėjau šiek tiek sumažinti tempą. Jeigu pirmame greičio ruože važiavau 100 procentų, tai antrame jau gal tik kokius 75“, – kalbėjo Adomas Gančierius.

Abu greičio ruožus pavyko įveikti ir SSV klasėje lenktyniaujančiam Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės duetui. Jie trasoje turėjo vieną rimtesnį momentą, kai bagis jau važiavo dviem šoniniais ratais, tačiau ekipažui pavyko išsisukti iš situacijos. Tiesa, Audronę Kanopkinienę šiek tiek nustebino vienas organizatorių sprendimas. Vietoj suvyniojamo kelio knygos rulono bagių ekipažams dalinamos standartinės, vartomos kelio knygos.

„Pirma ralio diena baigta. Sekėsi pakankamai gerai. Pirmame greičio ruože turėjome vieną navigacinę klaidą, bet sugaišę apie 15 minučių suradome kelią. Technika atlaikė, nors sąlygos sudėtingos. Daug duobių, balų. Ypač saugojomės upių, nes mūsų technika nelabai mėgsta vandenį. Antrame greičio ruože klaidų nedarėme, vienoje vietoje vos neapsivertėme, bet Darius suvaldė bagį. Manau, kad rezultatas bus neblogas.

Sunkumas yra tas, kad visi SSV klasės dalyviai gavo knygas, o ne „rolus“, prie kurių esame pripratę. Kažką galvosime, gal karpysime ir klijuosime knygą į „rolą“. Matysime, bet kol kas dėl šio organizatorių sprendimo šiek tiek liūdna“, – sakė Audronė Kanopkinienė.

Antradienį Breslau ralio dalyvių laukia dar trys greičio ruožai. Du iš jų vyks dieną, vienas – naktį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?