Pirmame greičio ruože, kuris driekėsi 9,45 km atkarpoje, geriausią laiką parodė estas Kaspars Koitla. Jis antroje vietoje finišavusį tautietį Egoną Kaurą aplenkė 4,3 sek.
Trečio laiko autoriais tapo S.Plangi ir M.Sarapuu, kurie nuo lyderio atsiliko 4,9 sek. Šiame greičio ruože G.Notkus ir D.Strižanas parodė devintą rezultatą ir lyderiui pralaimėjo kiek daugiau nei 10 sek.
Antrame greičio ruože, kuriame ekipažai turėjo įveikti beveik 10 km distanciją, greičiausias ir vėl buvo K.Koitla. Tiesa, tuo metu pasikeitė situacija už jo nugaros. Vietomis čia susikeitė S.Plangi su E.Kauru. G.Notkus ir D.Strižanas šiame „dope“ parodė dvyliktą laiką ir kiek smuktelėjo bendroje įskaitoje.
Trečiasis pirmosios dienos greičio ruožas buvo daugiau simbolinis ir skirtas žiūriovams. Jis vyko Kuresarės miesto centre ir gatvėmis nusidriekė vos daugiau nei 2 km. Čia ir vėl geriausiai pravažiavo K.Koitla, už savęs palikdamas T.Korge ir ir R.Ausą.
Po trijų greičio ruožų lyderiu ir toliau išliko K.Koitla. Už jo pasiliko S.Plangi. Į lyderių trejetuką prasibrovė iki tol čia nematytas M.Niinemae su „Škoda Fabia R5”.
Įveikus tris greičio ruožus solidžią aštuntą vietą kol kas laiko G.Notkaus ir D.Strižano duetas. Jie bendroje įskaitoje nuo lyderio atsilieka 28,2 sek.
Keletą posūkių įveikėme neteisingai, kur praradome nemažai laiko.
„Pirma diena kaip ir esame patenkinti. Dabar esame aštuntoje vietoje. Tarp tokio gausaus dalyvių skaičiaus tai yra, manau, labai gerai. Aišku, yra kur pasistengti. Pirmas dopas buvo pakankamai sudėtingas, susuktas. Buvo ir greitų vietų, ir lėtų. Rezultatas buvo neblogas.
Antrą greičio ruožą galėjome pravažiuoti ir geriau. Galbūt šiek tiek trūko tikslumo stenogramos susirašyme. Keletą posūkių įveikėme neteisingai, kur praradome nemažai laiko. Savo rezultatu antrame greičio ruože nesu patenkintas.
Paskutinis, miesto greičio ruožas, vyko sutemus. Naudojome naktinius žibintus. Jis pavyko neblogai.
Parodėme penktą, šeštą laiką. Tai geras laikas tarp tokių dalyvių. Prieš tai bendroje įskaitoje buvome vienuolikti, o pakilome į aštuntą vietą. Yra dar kur stengtis, bet tai pakankamai neblogas laikas“, – kalbėjo G.Notkus.
Lietuvos trispalvę šiame ralyje gina ir daugiau lietuviškų ekipažų. Giedrius Firantas ir Matas Valiulis po trijų greičio ruožų kol kas žengia 45-oje vietoje.
Jonas Pipiras su Ričardu Baubinu šiuo metu klasifikuojami 47-oje pozicijoje. Egidijaus Valeišos ir Povilo Reiso rezultatų suvestinėje nematyti, tad panašu, jog ekipažas „Saaremaa“ ralyje net nestartavo.
Iš varžybų po pirmosios dienos pasitraukė keletas ekipažų, tačiau šie dalyviai iki tol nevažiavo bendrosios įskaitos viršūnėje.
Ne gedimas, tačiau laiko bauda gerokai pakoregavo Egono Kauro planus. Jis į laiko kontrolės postą atvažiavo net penkiomis minutėmis anksčiau ir gavo penkias realias minutes baudos.
Panašu, kad iki tol į lyderių trejetą pretendavęs pilotas jau gali sudėti ginklus, nes tokia bauda gali būti „atlošta“ tik teoriškai, bet ne praktiškai.
Antrąją ralio dieną, šeštadienį, dalyvių lauks dar septyni greičio ruožai, po kurių paaiškės, kas taps 49-ojo Saremos ralio nugalėtoju.