Po pirmos Centrinės Europos ralio dienos priekyje Thierry Neuville

Artimiausiomis dienomis pamatysime inauguracinį, pirma kartą istorijoje Vokietijoje, Austrijoje ir Čekijoje rengiamą asfaltinį Centrinės Europos ralį. Ketvirtadienį pirmame dienos greičio ruože laimėjo Ottas Tanakas, tačiau kiek vėliau greitame SS2 ruože laimėjęs Thierry Neuville įstvirtino ralio lyderio pozicijoje.
WRC organizorių facebook paskyroje patalpinta nuotrauka
WRC organizatorių „Facebook“ paskyroje patalpinta nuotrauka

Šiose varžybose tikrai pamatysime, kuris iš vairuotojų geba geriausiai prisitaikyti prie jam nežinomų kelių, kadangi šio ralio greičio ruožai bus naujiena visiems čempionato dalyviams.

SS2

Šis greičio ruožas pasižymėjo greitais posūkiais ir ilgomis tiesiosiomis, kuriose lenktynininkai vietomis pasiekė net 190 km/val. greitį. Pirmieji sportininkai nuo starto linijos pajudėjo tik pradedant temti, tuo tarpu paskutinieji jau važiavo praktiškai aklinoje tamsoje.

Tai buvo prastas GR Elfynui Evansui, kuriam kovojant dėl titulo tai itin svarbus ralis. Velsietis per stipriai stabdydamas prieš vieną posūkį blokavo ratus ir slystelėjęs vien tame epizode prarado apie 5 sek. Finišavęs tik P9 jis nuo lyderio SS2 ruože atsiliko 7,8 sek.

Antroje pozicijoje finišavęs O.Tanakas skundėsi sukibimo stoka. Nors ir stipriai nelijo, esą kelio danga buvo pakankamai šlapia, kad nebūtų įmanoma pasiekti optimalios padangų temperatūros. Estas po finišo nuo lyderio bendroje įskaitoje atsilieka 1,2 sek.

SS2 laimėjo ir tokiu būdu naujuoju ralio lyderiu tapo T.Neuville. Belgas po finišo nebuvo patenkintas savo užfiksuotu laiku bei skundėsi matomumo problemomis.

SS1

Pirmame ralio greičio ruože laimėjo Ottas Tanakas.

Tik aštuntos savo užimtos pozicijos po SS1 Elfynas Evansas visiškai nesureikšmino: „Tai vos 2,55 km ilgio greičio ruožas, todėl čia užfiksuoti laiko skirtumai (velsietis atsiliko 3,9 sek.) dar praktiškai nieko nereiškia.“

Kad tokiame trumpame GR pasikarščiavus galima prarasti gerokai daugiau laiko nei išlošti, puikiai parodė E.Lappi, kuris kiek per anksti startavęs už tai gavo 10 sek. baudą.

Kaip kilo idėja surengti šį ralį?

Net trijose skirtingose valstybėse rengiamos varžybos bus unikali patirtis, tartum trys raliai vieno etapo metu. Vokietija pasirinkta neatsitiktinai, turėdama vieną iš didžiausių automobilių rinkų Europoje, ši šalis neabejotinai yra čempionate dalyvaujančių gamintojų taikiklyje. Norint sumažinti ralio kaštus, buvo nutarta dalį jo greičio ruožų pirmą kartą istorijoje surengti ir Čekijoje, kurioje yra didelė ralio fanų bendruomenė. Savo ruožtu, Austrija taip pat turi gilias ralio tradicijas. Vien ko vertas faktas, kad kadaise šalyje rengtas Austrijos alpių ralis yra senesnis už legendinį Monte Karlo ralį ir net turėjo vietą inauguracinio WRC sezono (1973 m.) kalendoriuje.

Prologas

Dar trečiadienį buvo surengtas dažnai tik simboliškas, daugiau vairuotojams apšilti ir pasitikrinti automobilio sureguliavimus skirtas prologo greičio ruožas. Jame sužibėjo Thierry Neuville.

Prologo rezultatai:

Prologo rezultatai
Prologo rezultatai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų