Beveik visi vairuotojai iš pirmojo šešioliktuko laimėjo savo kovas, išskyrus 3 poras, kuriose nugalėtojais buvo paskelbti 16-32 vietas kvalifikacijoje užėmę vairuotojai. Tarp jų latviai Gvido Elksnis ir Elvijs Kezis. „Top 16“ kovas tesė 9 lenkijos sportininkai ir 7 kitų šalių atstovai.
„Top 16“ žadėjo labai rimtas kovas. Tradiciškai Lenkijoje vykstančiuose renginiuose būna numatyta „pietų pertrauka“ tai laiko tarpas skirtas įvairiems šou, autografams, „drift“ taksi. Šios pertraukos metu iš vairuotojų jautėsi susikaupimas ir planavimas būsimų mūšių, visi suprato, kad bet kuris iš jų gali pasiekti finalus ar net laimėti. Beveik visi vairuotojai naudojosi proga „drift taxi“ metu papildomai pasitreniruoti.
Giedriaus Matulaičio (matulaitis.lt) nuotr./BMW Z4 |
„Top 16“ važiavimai vyko labai įspūdingai. Iš aplinkinių žiūrovų, spaudos atstovų ir kviestinių svečių, kurie daug keliauja ir yra metę įvairius šoninio slydimo čempionatų etapus visame pasaulyje buvo galima išgirsti frazę: „Oho, čia stipriau nei „Formula drift“ Amerikoje.“
„Top 16“ važiavimuose dižiojojedalyje porų tarpusavyje važiavo lenkai su lenkais ir kitų šalių sportininkai tarpusavyje. „Top 8“ ribą pasiekė du Latvijos atstovai Janis Eglite (2011 m. EEDC čempionas) ir Elvijs Kezis (2012 metų EEDC etapo Lietuvoje nugalėtojas) ir 6 Latvijos atstovai.
Ir jau „Top 8“ kovoje susitiko abu latviai, kas reiškė, jog galimybė pretenduoti į čempiono titulą liks tik vienam ne Lenkijos sportininkui. Kovą laimėjo stabiliau ir tiksliau važiavęs J.Eglite. „Top 4“ kovose liko J.Eglite, Piotras Wiecekas, Bartoszas Stolarski ir Marcinas Carzasty. Visi su nekantrumu laukė, ar sugebės vienintelis likęs Poznanės užkariautojas J.Eglite įveikti labai stiprias vietinių atstovų pajėgas.
Giedriaus Matulaičio (matulaitis.lt) nuotr./Fotografas |
M.Carzasty laimėjo prieš B.Stolmski, o J.Eglite pralošė P.Wiecekui (kvalifikacijos nugalėtojui, kuris kvalifikaciją laimėjo su skolinta komandos draugo mašina iš komandos „BudMat“, o per naktį jo automobiliui mechanikai pakeitė variklį, kad dalyvauti „Top 32“ galėtų su savo automobiliu). Po keleto įspūdingų važiavimų išsisprendė mažojo ir pagrindinio finalų nugalėtojai. Vietos pasiskirstė tokia tvarka:
- Marcinas Caarzasty („STW team“)
- Piotras Wiecekas („BudMat team“)
- Bartoszas Stolarski („STW team“)
- Janis Eglite
Galime konstatuoti, kad iššūkis lenkams mestas ir nors jie ir atsilaikė namų zonoje, tačiau intriga pasiekta: įrodėme, jog EEDC dalyviai yra labai stiprūs ir gali kovoti su bet kuo, bet kurioje trasoje. Pernai metais Lenkijos šoninio slydimo federacija buvo nusprendusi sportininkus siųsti į „King of Europe“ varžybų seriją, tačiau nesulaukę didesnio pasipriešinimo nusprendė, jog šiais metais lenkai dalyvaus EEDC užsienio etapuose. Lauksime jų jau kitame EEDC etape Minske birželio 1-2 dienomis. O taip pat Rygoje birželio 15-16, bei, žinoma, Lietuvoje birželio 29-30!