Diena prasidėjo įspūdinga „GT“ klasės dalyvių rikiuote, kuriai tempą diktavo „992 GT3 CUP“. „Rode Racing“ komandos lenktynininkas Leo Messengeris išlaikė lyderio poziciją nuo starto iki finišo, pats pirmasis šiais metais pasitikdamas finišo vėliavą.
Po jo sekė Eduardas Klepikas ir Marius Bartkus. „BGT AM“ klasėje dominavo Nerijus Raudonis, įveikęs Miką Makineną ir Edvardą Grabliauską. „BGT PRO“ vienvaldis lyderis – Karolis Stasiukynas („ES Motorsport by AMG Customer racing“) su jau pernai visus stebinusiu „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“: šis duetas įveikė Turo Levananą ir Dovydą Ketvirtį. „BTC4“ pergalė pirmųjų lenktynių metu atiteko Arturui Siminsui.
Antrojo važiavimo scenarijus buvo panašus: Leo Messengeris dominavo visų lenktynių metu, tačiau šį kartą Egidijus Gražys finišo liniją kerta būdamas antroje pozicijoje, trečias – M. Bartkus. Taigi bendroje įskaitoje „Porsche GT3 CUP 992“ klasėje pirma vieta atiteko Leo Messengeriui, E. Klepikas – antras, o M. Bartkus trečias.
Karolis Stasyukinas laimėjo ir antrąsias „BGT PRO“ klasės lenktynes, užsitikrindamas pergalę ir bendroje įskaitoje. „BGT AM“ grupėje, E. Grabliauskas laimėjo antrąsias lenktynes ir to užteko, kad bendroje įskaitoje užimtų pirmąją vietą, antroje vietoje palikdamas Nerijų Raudonį, o trečiąją iškovojo svečias iš Suomijos Mika Makinenas. „BTC4“ antrąsias lenktynes laimėjo Henrikas Statkus, bendroje įskaitoje A. Siminsą pastumdamas į antrą vietą.
30 automobilių „BMW 325 CUP“ starto rikiuotėje žadėjo sudėtingas ir įdomias lenktynes. Paulius Urbonavičius startavo iš pole pozicijos, bet po pirmų posūkių jį aplenkė Ričardas Subeckis, stabiliai toldamas nuo antroje pozicijoje esančio Pauliaus, kuriam iki pat finišo linijos teko ginti poziciją nuo Matiso Malinovskio. M. Malinovskis po puikaus starto aplenkė Julių Kiršį ir vijosi Krišjanis Oskerko. Deja, šis sportininkas lenktynes turėjo nutraukti, kai po nedidelio kontakto su varžovo automobiliu, jo bolido kapotas atsidarė ir jis turėjo pasitraukti. Greičiausias tarp šių „BMW“ grupės, „Masters“ klasės lenktynininkas buvo Julius Kiršis, naujokų tarpe – Arturs Sarma.
Antrosios lenktynės buvo panašios: Ričardas Subeckis startavo iš „pole“ pozicijos. Šis važiavimas buvo ramesnis ir Pauliui Urbonavičiui, išlaikiusiam stabilų tempą ir finišavusiam antroje vietoje. J. Kiršis patogiai užsitikrino trečiąją vietą, tuo tarpu, dėl ketvirtosios vyko intensyvios kovos – po kelių sporto komisarų skirtų baudų, šią karštą vietą užėmė Uldis Timaksas, o Matis Malinovskis finišavo penktas, po jo sekė Latvijos legenda M. Mezaksas. Bendroje įskaitoje pirmąją vietą užėmė R. Subeckis, kitus podiumo laiptelius palikęs Urbonavičiui ir Kiršiui. Greičiausi „Masters“ tarpe buvo J. Kiršis, Uldis Timaksas ir Algirdas Gelžinis. Naujokių grupėje pergalę iškovojo Eividas Sitavičius, o tarp džentelmenų greičiausias buvo Vilnis Batraksas.
„Baltic Touring Cars“ lenktynės buvo tinkama pramoga modifikuotų automobilių mėgėjams. Simo Lindas buvo nesustabdomas abiejų važiavimų metu, įrodydamas savo meistriškumą, tad užtikrintai iškovojo ir 1-ąją vietą bendrai. Visai kitaip atrodė kova dėl antrosios vietos: čia sportininkai visą laiką keitėsi. Kairo Kallas atkakliai kovojo dėl 2-osios vietos pirmosios lenktynėse ir buvo 4 antrojo važiavimo metu, tačiau to nepakako. BaTCC jaunieji žaidėjai, kaip Agnius Narbutas, antrose lenktynėse užėmė antrąją vietą, tą pačią poziciją išsaugodamas ir suminėje įskaitoje. Tomas Jatkevičius abejose lenktynėse buvo pirmas, tačiau jo kova dėl pergalės su Artūru Kliobavičiumi buvo išties įspūdinga. „BTC1“ klasėje dominavo Dovydas Akstinas, kur Leldė Dembovska buvo antra.
„Nankang 2h Endurance Academy“ lenktynėse konkurencinga kova virė visas 2 valandas, tačiau tik viena ir ganėtinai trumpa geltonų vėliavų visoje trasoje fazė reiškė, kad komandos iš tiesų kovojo ne garažuose, o trasoje. „DMK Racing“ komandos pasirodymas buvo nepriekaištingas ir užtikrino pergalę su 82 nuvažiuotais ratais. Taip pat, ši komanda buvo greičiausia „BGT AM“ klasėje, įveikdama varžovus ir komandą absoliučioje įskaitoje, palikdama antroje vietoje „Baltic Karting Academy by Dynami:t Energy Racing“.
Trečiąją vietą užėmė „Diesel“ įskaitoje dalyvaujanti „Pols Racing“ komanda su Gediminu Bilinsku prie vairo. Gediminas praeitais metais buvo sprinto serijų „BTC3“ klasės čempionu. „Orlen-Lietuva Jauda“ bendroje įskaitoje užėmė 4-ąją vietą ir su 80 nuvažiuotų ratų „BTC4“ grupėje atsidūrė turnyrinės lentelės viršuje, vos vienu ratu įveikusi „BTC4“ klasės antrosios vietos nugalėtoją „Hemi Racing Statomenas“ komandą.
„Lind Racing“ su Simo Lindu ir jo 2000 cm3 „Honda“ grįžo į namus įsirašydami penktąją vietą bendroje įskaitoje ir antrąją „BTC3 klasėje“. „Dvaras racing“ iškovojo pergalę „BMW 325 CUP“ įskaitoje, o „Autokaslita“ buvo greičiausia tarp „BTC2“ dalyvių. „ACAP Racing“ smagiai kovojo su „MKM Racing“ ir po 2 valandų abi komandas skyrė vos 12 sekundžių. „LDV Racing“ lenktynes šioje klasėje baigė būdami trečioje vietoje.
„Formula Historic“ rikiuotėje pasirodė net 12 įvairių istorinių formulių. Taavi Kuulas laimėjo abejas lenktynes „Formula Mondial“ klasėje (įveikė Mario Mattiką ir Enną Lahkerį). „Formula Easter“ klasėje geriausiai pasirodė Sten Suban, po jo sekė Italo Alsins ir Ekke-Taavi Sepper.
Kitas Baltijos šalių čempionato etapas iš Estijos keliasi į Bikierniekų trasą Rygoje ir įvyks birželio 15 dieną.
Visi rezultatai, dalyvių sąrašai – organizatorių internetiniame puslapyje batcc.eu.