Pirmoji Dakaro diena ramaus pasivažinėjimo nežada, nors greičio ruožas, palyginti su kitais, nebus labai ilgas, norint jį pasiekti dar prieš startą teks įveikti 246 kilometrus.
Pirmą kartą Dakare startuosiantis Arūnas Gelažninkas pasakojo, kad rytojaus rytas nusimato gan intensyvus, ir jau 5:30 val. vietos laiku pirmieji motociklininkai kirs starto liniją. Motociklininkas pasakojo, kad dalyviai startuos atvirkštine tvarka, o tai reiškia, kad mažiausiai patyrę startuos pirmi ir smėlyje paliks vėžes, kurios ne visuomet ves teisinga kryptimi, o tai tik padidina galimybę pasiklysti, jei sportininkas nuspręstų pasitikėti anksčiau važiavusiais dalyviais.
Anot A.Gelažninko, organizatoriams paskelbus startą, pirmieji startuos motociklininkai, kurie po du išvažiuos kas 30 sekundžių. Motociklininkus ir keturračius seks automobiliai, o šiuos – sunkvežimiai.
Motociklininkas taip pat papasakojo, jog pirmasis greičio ruožas tęsis 84 kilometrus, kurių net 85 proc. sudarys smėlis, 60 proc. trasos teks įveikti važiuojant kopomis, o 15 proc. trasos drieksis per išdžiūvusią upės vagą, kur pavojų dalyviams kels įvairūs akmenys.
Trasoje reikės saugotis ne tik kliūčių, bet ir žiūrovų. A.Gelažninkas pasakojo, jog jau spėjo gauti ir patarimų: „ten, kur žiūrovų daugiausia, vietos pavojingiausios“.
Tiesa, šiais metais matyti ir šiokių tokių pakeitimų kelio knygoje. Anksčiau kelio knygos buvo žymimos tik juoda spalva, tad pavojingus greičio ruožus lenktynininkai įvairiomis spalvomis nuspalvodavo patys. Šiais metais organizatoriai palengvino motociklininkų ir šturmanų darbą ir minėtąsias vietas skirtingomis spalvomis pažymėjo patys.
Dar viena naujovė kelio knygose – pažymėtos saugomos teritorijos. Šiose vietose, anot A.Gelažninko, ypač svarbu neišklysti iš trasos, nes kelias ves per gamtos draustinius.